וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בהצתות בחולון: "מתיחה ל-1 באפריל"

איילה חננאל

2.4.2010 / 9:45

חייל בן 21 נעצר לאחר שסיפר למפקדו כי הוא עומד מאחורי סדרת ההצתות בחולון אתמול לפנות בוקר. בחקירתו הכחיש החייל את הדברים וטען היה מדובר במתיחה לכבוד 1 באפריל

עוז מרון

(צילום: עוז מרון. עריכה: גדי וינשטוק)

חייל בן 21 מחולון נעצר אתמול (חמישי) בחשד שביצע את סדרת ההצתות בבנייני מגורים בלילה שבין רביעי לחמישי. כתוצאה מהצתות שאירעו בשבעה מוקדים שונים, נדרשו תושבי הבניינים לפנות את האזור. ההצתות בוצעו בין היתר בחדרי מדרגות, חדרי אשפה, מתחת לבניינים ובמקלטים. החייל החשוד בביצוע ההצתות נעצר לאחר שסיפר למפקדו בצבא כי הוא זה שעומד מאחורי שורת ההצתות.

בחקירתו הכחיש החייל המתגורר בראשון לציון ומשרת בבסיס צריפין את המיוחס לו וטען כי סיפר זאת למפקדו כמתיחה לכבוד 1 באפריל. החייל יובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, שם תבקש המשטרה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית, זאת בשל העובדה כי הודה במעשה וחזר בו. מעבר לכך, במשטרה מציינים כי החייל מסר בחקירתו אליבי, וטען כי שהה עם קרוביו בזמן ההצתות.

שלושה צוותי כיבוי אש מחולון בתגבור צוות מבת ים טיפלו אתמול לפנות בוקר בגל ההצתות בבנייני מגורים ברחבי חולון. הצוותים השתלטו על שבע שריפות שונות, אולם בכל האירועים לא היו נפגעים.

לאחר שצוותי הכיבוי השתלטו על האש, מסר דובר שירותי הכבאות בחולון אבי קורדובה לוואלה! חדשות כי לפי החשד, מדובר בסדרה של הצתות. לדבריו, "הוצתו פחי אשפה מתחת לבניינים, עגלת תינוקות ומקלט. אף שעדיין לא התחלנו לחקור את השריפות, החשד הוא להצתות בשל סמיכות הרחובות והזמן בין כל ההצתות, שאירעו כולן תוך כשעה וחצי". קורדובה הוסיף כי "האירוע האחרון התרחש כאשר הכבאים סיימו לטפל בשלושה בניינים, החזירו ציוד וראו עשן יוצא מבניין נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully