וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניתם על iPad? תאלצו לחכות

1.4.2010 / 21:21

חברת אפל הודיעה על ביטול הזמנות מוקדמות למחשבי אייפד ללקוחות מחוץ לארה"ב - על רקע החלטתה למנוע מכירת מכשירים במדינות בהן טרם הושק רשמית. הישראלים יאלצו להמתין בסבלנות

צרכנים וחברות מחוץ לארה"ב שביצעו הזמנות מוקדמות לרכישת מחשב הטאבלט החדש אייפד (iPad) של ענקית האלקטרוניקה האמריקאית אפל, קיבלו הודעות אי-מייל מאפל על ביטול ההזמנות. זאת, כדי להקל על הביקוש מצד צרכנים בארה"ב, דיווח הבלוג מובייל גיימס (mobilegames).


לקוחות מחוץ לארה"ב שהזמינו מחשבי אייפד, בעיקר באמצעות אתרים דוגמת MyUS, בורדרלינקס (Borderlinx) ושיפיטו (Shipito) ואשר הזמנותיהם בוטלו - יקבלו החזר כספי מלא באמצעות כרטיסי האשראי שלהם, דיווח שלשום הבלוג.

באי-מייל שנשלח ללקוח שהזמין את האייפד מחוץ לארה"ב (דרך אתר בורדקלינס) נכתב: "עשינו כל שביכולתנו כדי לעמוד בביקוש העצום. למרבה הצער, אפל הפעילה שיטות מתוחכמות כדי לאתר הזמנות מחשבי מחוץ לארה"ב, וביטלה את כולן. אפילו הזמנות שאושרו במייל בוטלו כעבור ארבעה ימים".

"למרות שאנחנו מסתייגים ממדיניות זו ומצטערים על כך שלא נוכל לספק את המוצר המצוין הזה לפני השקתו הרשמית בארצך, אין לנו ברירה אלא להשיב לך את כספך", נכתב במייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully