וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באמצע החג: רקטת קסאם נפלה במערב הנגב

רמי שני

1.4.2010 / 20:46

ברצועת עזה לא התרשמו ככל הנראה מהבקשה שהעבירה רוסיה לחמאס לחדול מירי הרקטות לעבר ישראל. רקטת קסאם התפוצצה בשטח פתוח במועצת חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

רקטת קסאם התפוצצה אתמול (חמישי) בשטח פתוח במועצת חוף אשקלון, מצפון לרצועת עזה. לא נמסר על נפגעים או על נזק. אזעקת צבע אדום נשמעה ביישובים הסמוכים לצפון הרצועה. כוחות הביטחון סורקים בשעה זו את האזור כדי לאתר את מקום ההתפוצצות.

בתוך כך, מנתוני הדו"ח החודשי של שירות הביטחון הכללי שפורסמו מוקדם יותר, עולה כי במהלך חודש מרץ בוצע מספר שיגורי הרקטות הגבוה ביותר בחצי השנה האחרונה. עוד צוין בדו"ח כי בחודש מרץ חלה עלייה משמעותית במספר הפיגועים נגד ישראל. לפי נתוני השב"כ, במהלך חודש מרץ בוצעו 125 פיגועים, זאת לעומת 53 בלבד במהלך פברואר. את עיקר העלייה ניתן לייחס לאירועים בירושלים וברצועת עזה, כאשר במהלך חודש מרץ נורו 35 רקטות ושש פצצות מרגמה אל עבר שטח ישראל, זאת לעומת חמש רקטות בפברואר.

לפני כן אמר שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב לראש הזרוע המדינית של חמאס חאלד משעל, כי ירי רקטות הקסאם לעבר ישראל "בלתי קביל" מבחינת רוסיה. לדברי מקור במשרד החוץ הרוסי, משעל התייחס באופן חיובי לגינוי ירי רקטות הקסאם לעבר ישראל וכן לקריאת הקוורטט להקפאת הבנייה הישראלית בירושלים ובגדה המערבית ולחידוש שיחות הקרבה בין ישראל לפלסטינים לקראת הסכם שלום שיושלם בתוך שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully