וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקופת החגים

בן ברש

2.4.2010 / 12:12

אווירת החג והחופש עטפו אותנו, לכן בן ברש דאג שגם לכם וגם לכלב-חתול-צ'ינצ'ילה-ג'ירפה שלכם תהיה חופשה מהנה, ללא דאגות

אז החלטתם לארוז מזוודות, להוציא את בגדי הים הזעירים מהארון ולהרוס את מראה הנעורים שלכם לטובת שיזוף סקסי אי שם בחופים הלבנים של הוואי. רכשתם כרטיסי טיסה, לקחתם חופשה מהעבודה וכבר התחלתם לדמיין את עצמכם שוכבים על החול, לוגמים קוקטיילים בצבעים זוהרים וצורחים "כריש! כריש!" למראה כל ילד עם אף גדול שוחה במים, או "מפלצת הלוך נס!" אם הוא גם מעט שמנמן. עם חיוך חולמני על הפנים אתם דוחפים בגדים לתיק, כשלפתע אתם נתקלים בו. הכלב, החתול, או אולי אפילו האיגואנה שלכם, שולחים בכם עיני זגוגית נוצצות ומאשימות שבולמות בבת אחת את החופשה החלומית. מה עושים עם חיית המחמד האהובה, אתם שואלים את עצמכם. לוקחים איתכם, או משאירים מאחור?

לפעמים אין ברירה אלא...

האפשרות הנפוצה יותר, עליה נרחיב היום, היא להשאיר את ידידכם האהוב מאחור. זה נכון שגם בעלי חיים חשים בגעגועים ואף עלולים להיפגע אם תשאירו אותם מאחור זמן רב, אך לעיתים זה לטובתם, כמו במקרים בהם מדובר בטיסת עסקים קצרה וצפופה להונג קונג. במקרה כזה, האופציה הטובה ביותר היא להשאיר את חיית המחמד אצל מישהו עליו אתם סומכים, כמו קרובי משפחה או חברים, על מנת לשפר את הסיכויים שחייתכם תכיר ותרגיש בנוח בבית הזמני. במידה ולא מצאתם אדם שמוכן לשאת באחריות, עומדת בפניכם אפשרות נוספת ויקרה יותר, אך נוחה למדי – פנסיון.

הפנסיון הינו מעין בית זמני שמיועד בעיקר לחתולים ולכלבים, הבנוי ממכלאות ומדשאות בהם יוכלו לרבוץ בעוד אתם משייטים בגונדולות של ונציה הרחוקה. ברוב המקרים, כל כלב או חתול יקבל מכלאה בעלת מימדים ומרחב תנועה סבירים למדי שיאפשרו לו לרדוף אחר זנבו ככל העולה על רוחו. אמנם התנאים משתנים מפנסיון לפנסיון, אך ברוב המקרים מדובר במגורי חוץ שלא ישתוו לתנאים המפנקים של בית חם ואוהב. למרות זאת, תוכלו לטוס לחו"ל ללא דאגות ובידיעה שצוות מקצועי מחויב להוציא ולהאכיל את חברתם היקר שלוש פעמים ביום. כמו כן, חשוב לציין שבפנסיונים רבים אתם אלו שנדרשים לספק את האוכל מבעוד מועד.

באופן כללי, פנסיונים הם לא תיק כלכלי גדול מדי אם מכניסים אותו מראש לתקציב החופשה. המחירים הממוצעים נעים בין 35 ועד 65 שקלים ליום, כאשר שהות של חתול הינה זולה יותר ברוב המקרים, אלא אם מדובר בפנסיון יוקרתי לחתולים שמעדיפים מיזוג, סדיני סטן ומדפי מהוגוני. אם בכוונתכם לכבוש את הקוטב הצפוני ולהשאיר את לאסי מאחור לפרק זמן ממושך, תהיו זכאים להנחות משמעותיות שעשויות להקל עליכם ולהשתלם כלכלית. מצד שני, אל תצפו לקבלת פנים חיובית במיוחד עם חזרתכם, שכן לאסי עשויה להרגיש שנטשתם אותה ולהיעלב עמוקות.

לכל חופשה יש מחיר

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון, הוא שלמרות הטיפול המסור אליו מתחייבים פנסיונים, בתום החופשה אתם עלולים לקבל את ידידכם הפרוותי חזרה עם אוסף קרציות, פרעושים ושאר תופעות שנלוות למגורי חוץ. כמו כן, לא כל בעל חיים יסתגל בקלות למציאות של מכלאות, אנשים זרים וטיולים משותפים, במיוחד אם הוא רגיל לתנאים מפנקים ושפע תשומת לב. כל אלה שיקולים שצריך לקחת בחשבון על מנת למנוע מידידכם המזונב עוגמת נפש מיותרת. בעיקרו של דבר, אנו מציעים ללכת, לבדוק ולראות פנסיונים שונים בעצמכם, כדי למצוא את מקום הנכון ביותר עבור בעל החיים שלכם. אחרי הכול, גם לו מגיע להנות, לא?

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully