וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב אום אל פחם השליך בקבוקי תבערה

קובי מנדל

1.4.2010 / 11:10

הותר לפרסום כי תושב העיר, בן 35, מואשם כי הכין אמצעי לחימה והשליך בקבוקי תבערה לעבר היישוב היהודי הסמוך מי עמי. הוא נעצר לפני כשבועיים

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תבאת ג'ברין, תושב העיר אום אל פחם בן 35, בגין השלכת בקבוקי תבערה לעבר היישוב היהודי הסמוך מי עמי, בשני מקרים שונים. לא היו נפגעים כתוצאה מהשלכת בקבוקי התבערה לעבר היישוב, אך נזק קל נגרם לגדר היישוב. ג'ברין מואשם בהכנה וייצור של אמצעי לחימה וכן בניסיון להרוס נכס בעזרת חומר נפץ.

לדברי השב"כ אשר פתח בחקירה נגד ג'ברין ועמד מאחורי מעצרו לפני כשבועיים, ג'ברין הודה במיוחס לו. עוד נטען בשב"כ כי הרקע למעשים הוא לאומני. עם הגשת כתב האישום נגדו, בוטל צו איסור הפרסום שהוטל מוקדם יותר על המקרה. הפרקליטות תבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפני כשנתיים פורסם כי תושבי אום אל פחם מתכוונים לרכוש בתים במושב מי עמי ומכניסים בכך ללחץ את תנועת המושבים. עו"ד תאופיק סעיד ג'בארין פרסם בעיתון "אל-מורג'אן" קריאה לצעירי אום אל-פחם לפנות ולהירשם לקנות קרקע במושב הנמצא באזור נחל עירון. בתגובה, הודיע מזכ"ל תנועת המושבים, איתן בן דוד, כי "המגמה המסתמנת של תושבים ערבים לנסות ולהיכנס ליישובים יהודים קטנים היא מסוכנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully