וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בי"ס חשוד ברצח הכפול בקטטה ברהט

רמי שני וגלעד גרוסמן

31.3.2010 / 16:11

בית המשפט בב"ש האריך את מעצר שני חשודים במעורבות בקטטה בה נהרגו שני צעירים, אחד מהם מנהל בי"ס יסודי בעיר החשוד ברצח הכפול. הקטטה פרצה על רקע סכסוך קרקעות בחמולת אל-הוזייל

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (רביעי) ביומיים את מעצרו של גבר המשמש כמנהל בית ספר יסודי ברהט בחשד לביצוע רצח כפול בקטטה אמש בעיר. מעצרו של חשוד נוסף במעורבות בקטטה שהובילה למותם של שני תושבי העיר הוארך בשבוע וחשוד שלישי שנעצר שוחרר לביתו לאחר שהתברר כי לא היה מעורב בקטטה.

עורך הדין אייל אביטל, פרקליטו של מנהל בית הספר, אמר בתגובה כי "הלקוח שלי מכחיש כל קשר לירי. שני האנשים שנהרגו נמנים על הפלג שלו, וגם הפצועים, כך שלטעון שהוא ירה בהם והרג אותם זאת בדיחה". בתוך כך, היום הובאו למנוחות בבית העלמין ברהט שני ההרוגים בקטטה.

בקטטה שפרצה אתמול בין פלגים יריבים בשכונה של חמולת אל-הוזייל ברהט נהרגו גבר כבן 30 וגבר נוסף בן 25, ושלושה בני אדם נוספים נפצעו, אחד באורח קשה, אחר באורח בינוני והשלישי באורח קל עד בינוני. במהלך הקטטה נשמעו יריות וכוחות המשטרה שהוזעקו למקום עצרו את שלושת החשודים במעורבות בקטטה.

גורמים במשפחה אמרו כי הרקע לקטטה הוא ככל הנראה סכסוך קרקעות. סאלם אל הוזייל, תושב רהט שהיה בסמוך לאירוע אמר כי "צריך לעשות פשיטה על כל המגזר הבדואי ולקחת מהם את כל הנשק שלהם". מפקד משטרת רהט רב פקד אייל אזולאי, אמר אמש שהמשטרה פועלת לאסוף ראיות כדי לקשור בין העצורים לקטטה עצמה. "החקירה נמצאת רק בראשיתה, ועצרנו שלושה חשודים בהם אנחנו חושדים שיש להם קשר ישיר לאירוע. ככל שאנחנו יודעים, הקטטה התפתחה על רקע סכסוך קרקעות".

  • עוד באותו נושא:
  • רהט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully