וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווה המותג אורנג'?

טל לוי

31.3.2010 / 13:45

סקירה שערכה פירמת הרו"ח ארנסט אנד יאנג חושפת כמה מספרים מעניינים הקשורים לחברת הסלולר פרטנר, כמו למשל, כי זכות השימוש במותג "אורנג'" שווה לחברה 125 מיליון שקל

סקירה שערכה פירמת הרו"ח ארנסט אנד יאנג חושפת כמה מספרים מעניינים הקשורים לחברת הסלולר פרטנר. הסקירה צורפה לדו"חותיה של חברת סקיילקס, שבשליטת אילן בן דב, אשר רכשה 51.22% ממניות פרטנר תמורת 5.29 מיליארד שקלים. ההערכות הן שמטרת הסקירה היתה להראות לחברות דירוג האשראי שגם לאחר חלוקת דיבידנד של 1.4 מיליארד שקלים - מציגה פרטנר נכסים איכותיים כך שאין צורך להוריד את דירוג האשראי של החברה.

כך למשל מערך קשרי הלקוחות של פרטנר הכולל את מאגר הלקוחות של החברה, את כתובות הלקוחות, דפוסי השימוש בסלולר וכן את תזרים המזומנים הצפוי לפרטנר עבור מכשירים שעדיין משלמים עליהם, שווה על פי ארנסט אנד יאנד כ-3.4 מיליארד שקל. זכות השימוש במותג "אורנג'" שווה לחברה 125 מיליון שקל.

העבודה של ארנסט אנד יאנג, שמעריכה כי אורנג' תצמח עד שנת 2013 ב-2% לשנה, פורסמה במקור בחודש ינואר אולם צורפה גם לדו"חות הכספיים של סקיילקס. בעקבות הדו"ח הוריד אנליסט תקשורת והטכנולוגיה בבית ההשקעות לידר שוקי הון, ערן יעקבי, את המלצתו למניה שכן התחזיות של ארנסט אנד יאנג לא היו פסימיות אלא "סבירות מאד". יעקבי הוריד באמצע ינואר את המלצתו למניה ל"תשואת שוק" ונקב במחיר יעד של 81 שקלים למניה.

לפני שבועיים הוריד יעקבי שוב את המלצתו למניה מ"תשואת שוק" ל"תשואת חסר" ונקב במחיר יעד של 78 שקלים למניה - נמוך ב-6% ממחיר המניה דאז שעמד על כ-83 שקלים. כיום נסחרת מניית פרטנר במחיר של 82 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully