וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם פדרמן למשטרה: החזירו לי את הגדי שלי

גלעד גרוסמן

31.3.2010 / 13:22

המשטרה החרימה את הגדי שהוביל פעיל הימין פדרמן להר הבית במטרה לבצע קורבן פסח, בטענה שהגדי הובל ללא היתר. פדרמן עתר לבית המשפט: "הגדי עדיין יונק והוא זקוק לאמו"

מילות השיר חד גדיא, חד גדיא מקבלות משמעות מיוחדת עבור פעיל הימין נעם פדרמן. פדרמן עתר היום (רביעי) לבית משפט השלום בירושלים בדרישה להורות למשטרה להחזיר לו בדחיפות גדי יונק כבן חודשיים, שנלקח ממנו בערב חג הפסח כאשר עוכב ליד שער האשפות בעיר העתיקה בירושלים. המשטרה החרימה לפדרמן את הגדי כאשר ניסה להעלות אותו כקורבן בהר הבית.

בעתירה נטען שפדרמן הגיע למקום כדי לבקש מהמשטרה אישור להיכנס להר הבית ולהקריב קורבן פסח. עם הגיעו למקום הוא נלקח על ידי השוטרים לתחנת המשטרה בעיר העתיקה - יחד עם הגדי.

פדרמן נחקר על כוונותיו, ונשאל אם הוביל את הגדי ללא היתר לשער האשפות. לדבריו, הוא כלל לא הוביל את הגדי, אלא קיבל אותו מחבר עמו נפגש לא רחוק משער האשפות, ומשם הוביל אותו רגלית למקום. כדי להוכיח את טענתו, נכתב בעתירה שזמן קצר קודם לכן עכבו אותו בלשי משטרה בדרך חברון בירושלים, ערכו חיפוש ברכבו ולא מצאו דבר, ודאי שלא גדי.

למרות זאת, המשטרה הזמינה פקחים של משרד החקלאות שחקרו את פדרמן לגבי דרך הבאת הגדי, ולאחר מכן לקחו אותו להסגר מכיוון שלטענתם הובל ללא היתר. בעתירה נטען שפדרמן לא עבר על החוק ולכן אין כל בסיס להחזקת הגדי בהסגר. עוד נטען, שהרחקתו של גדי יונק מאמו מסכנת אותו ולמעשה מדובר בהתעללות. פדרמן אמר לוואלה! חדשות כי מאחר שהגדי לא הועלה קורבן, אין סיבה להתעלל בו ולהרחיקו מאמו לה הוא זקוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully