וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק מתחדש: מסע אופנועים ברחבי הארץ

איילה חננאל

31.3.2010 / 9:20

מטה המאבק בהעלאת תעריפי הביטוח לכלי רכב דו גלגלי הכריז על חידוש המאבק ועל מסע אופנוענים בן שלושה ימים שיעבור בכל רחבי הארץ. "העלאת תעריפי הביטוח - פגיעה בחלשים"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: יאיר דניאל)

לאחר הפוגה ארוכה חידשו היום (רביעי) האופנוענים את מאבקם נגד העלאת תעריפי הביטוח לכלי הרכב הדו גלגליים. הרוכבים יצאו למסע ברחבי הארץ תחת הסיסמה "מסע האופנועים הגדול מעבדות לחירות". המסע יצא מגני יהושוע והרוכבים ייסעו לעפולה, טבריה וכרמיאל, משם מתעתדים הרוכבים לרכוב לחיפה שם יבלו את הלילה. כמו כן מתכוונים הרוכבים לערוך מסיבה פתוחה לציבור בחוף דדו בעיר.

מחר ימשיך המסע והרוכבים יעשו את דרכם לכיוון חדרה, נתניה, כפר סבא, ירושלים, בית שמש ובאר שבע. בערב צפויים הרוכבים לקיים את האירוע המרכזי במסגרת מאבקם תחת הכותרת "מאירים את הנגב". ביום שלישי צפויים הרוכבים לסיים את מסעם בנקודת המוצא בגני יהושוע.

ניסים בנימין מראשי מטה המאבק להורדת תעריפי הביטוח וממארגני המסע אמר כי "מטרת המסע היא להביא להתעוררות בקרב מקבלי ההחלטות במדינת ישראל שיבינו שלא ניתן להשית על סטודנט שקונה קטנוע ב-2,000 שקלים, מס ביטוחי בגובה 6,000 שקלים לכל שנה, סכום השווה לחצי משכר הלימוד באוניברסיטה". במטה המאבק אומרים כי "העלאת תעריפי הביטוח מהווה פגיעה קשה בשכבות החלשות, כיוון שמרבית הרוכבים הינם צעירים, אשר לא יוכלו לעמוד בתעריפים החדשים. מטרת המאבק היא להביא להכרה בחשיבות החברתית, הסביבתית והכלכלית וקביעת תעריפי ביטוח סבירים והגיוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully