וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים מהסדר: הפקקים שבדרך הביתה

איילה חננאל

29.3.2010 / 23:38

משפחות ישראל יצאו לדרכן חזרה מארוחות הסדר ופקקי התנועה המסורתיים של החג כבר החלו. כדי להגיע הביתה בשלום,, לפניכם היערכות המשטרה לקראת ערב החג

כחלק ממסורת פסח בתקופה המודרנית, משפחות ישראל עוברות כמו בכל שנה את הדרך לארוחת הסדר וחזרה בפקקים ארוכים בכבישי ישראל. לקראת החזרה מארוחת ליל הסדר מאמש (שני) מתקדמים לאיטם כלי רכב רבים בניסיון להגיע הביתה ולנוח מהארוחה החגיגית והמשפחתית.

עומסי תנועה נרשמו עד כה בדרך החוף שם נרשם עומס ממחלף קיסריה לכיוון דרום עד מחלף אולגה. בכביש 5 נרשם עומס ממחלף מורשה לכיוון הכפר הירוק. בכביש מספר 4 נרשם עומס תנועה מפרדסיה לכיוון צומת הדסים, בהמשך עמוס ממחלף הדרים לכיוון צומת רעננה כפר סבא. ובכיש תל אביב אשדוד נרשם עומס תנועה ממחלף יבנה לכיוון מחלף חולות. לדברי משטרת התנועה, עיקר ההיערכות הינה לדרך חזרה מארוחת החג, אז צפויים לעלות על הכבישים אורחים עייפים העלולים להיות תחת השפעת אלכוהול.

עם זאת, מירב הפקקים הצפויים היום בערב יתמקדו בכבישים ובצמתים המרכזיים במדינה. לדברי משטרת התנועה על הנהגים הצפויים לעבור בצמתים, להבים, בני דרור, פאראדיס, יוקנעם, וישי, לאזור סבלנות בנהיגה.

משטרת התנועה פנתה לציבור בבקשה לנסות ולהקדים את היציאה מהבית כדי להימנע מהפקקים. מבחינת המשטרה ניתן למנוע רק את הגדלת הפקקים אך אין ביכולתם למנוע את הפקקים בכללותם. בשעה זו הוסב כביש 71 בצפון מכביש דו נתיבי לחד נתיבי על מנת לתת עדיפות למתקדמים לכיוון צפון.

כחלק מההיערכות הרחבה של המשטרה, יסייעו לשוטרים גם יחידת האופנוענים, שיעמדו בצידי הדרך במטרה לפנות במהירות רכבים שייתקעו בדרך על מנת שלא להגדיל את העומסים. בנוסף ציינו במשטרה כי ישימו דגש גם על תופעת הנהיגה בשולי הכביש. בשעות הלילה צפויים במשטרה לערוך בדיקות אקראיות לאורך כבישים וצמתים מרכזיים כדי למנוע את תופעת הנהיגה בשכרות.

כמו כן בלילה זה, הידוע כלילה בו צעירים יוצאים לבלות, צפויים כוחות המשטרה להגביר נוכחותם גם במרכזי הערים, סביב מוקדי הבילוי, שם יוצבו מחסומים למען בדיקת רמות אלכוהול אצל הנהגים.

עדכון ראשון 17:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully