וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה משבר? מלונות ת"א בתפוסה מלאה

עירית רוזנבלום

29.3.2010 / 15:05

לא פחות מאלף איש שילמו 1,100 שקל לאדם ואף יותר עבור ליל הסדר במלון הילטון ת"א. לצד התפוסה המלאה, מתקיימים גם 23 סדרים פרטיים שבהם מחירי המנות בתפריט מטפסים עוד יותר

לא פחות מאלף איש שילמו 1,100 שקל לאדם ואף יותר, כדי להסב לליל הסדר במלון הילטון תל אביב. לצד היות המלון בתפוסה מלאה, מתקיימים גם 23 סדרים פרטיים, שבהם מחירי המנות בתפריט מטפסים עוד יותר. כמו כן, נרכשו 5,000 מנות לאכילה מחוץ למלון, פי חמישה יותר מאשר בשנה שעברה.

גם במלון שרתון תל אביב התפוסה בחדרים היא כ-90% וכ-350 איש חוגגים את ליל הסדר באולמות השונים. גם כאן נראה שהכסף לא מהווה בעיה. סדר פסח עם חזן ו-5 מנות בהגשה עולים 990 שקל לאדם, ואין מקום פנוי. לסדר ללא חזן המחיר יורד ל-700 שקל.

מלון דן תל אביב אף הוא בתפוסה כמעט מלאה וכך גם ארוחות ליל הסדר. במלון נפתח האולם הגדול אחרי שיפוץ וסדרים נוספים מתקיימים באולמות השונים במחיר 1,050 שקל למבוגר ו-790 שקל לילד.

במלון קרלטון תל אביב התפוסה עומדת על 75% ולסדר יסבו 500 סועדים, מתוכם 350 אורחי המלון ו-150 אורחים חיצוניים. חלק מהסדרים הם עם חזן בהגשה (870 שקל) ואחרים עם מזנון וסדרים פרטיים בלי חזן (450 שקל).

ומה יאכלו? במלון דן תל אביב, למשל, יוגש אחרי המרק והקניידלעך פילה דג ים בעגבניות פלפל צ'ומה וכוסברה על קטיפת ארטישוק, פילה בקר צלוי בציר טבעי, סלט תפוחי אדמה ושמן כמהין על ירקות אביב. בקרלטון יכלול התפריט - בנוסף לגפילטע פיש - מעדן כבד עוף בליווי ריבת תאנים, דואט צלעות עגל חלב ושוק אווז ברוטב טבעי וטרילוגיית סלט תותים, סופלה שוקולד ומוס הדרים לקינוח.

בתאבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully