וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 48 ביצע מעשים מגונים בבתו החורגת

קובי מנדל

28.3.2010 / 15:44

תושב הצפון הורשע בביצוע מעשים מגונים בבתה בת ה-12 של בת זוגו. הגבר נגע באיבריה האינטימיים כשצפו יחדיו בטלוויזיה. בביהמ"ש הוא טען כי "הנערה ניסתה לפתות אותי"

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע אחר הצהרים (ראשון) את תושב הצפון בן 48 מאחד הקיבוצים בצפון בביצוע מעשים מגונים בבתה של בת זוגו. מדובר בנערה שהיתה בעת המעשים בת 12 והיתה תחת אחריותו. הנאשם כפר בהאשמות שיוחסו לו.

על פי כתב האישום, הגבר ביצע מעשים מגונים בנערה, כיום בת 18 בעת ששהו לבדם. הנאשם הזמין את הנערה לצפות עימו בטלוויזיה, ומשנענתה, החל ללטפה בכל חלקי גופה וכן לגעת בה באיבריה האינטימיים. הוא ליטף את בטנה, בתחילה מעל בגדיה ולאחר מכן מתחתיהם כשהוא עובר מבטנה למקומות אינטימיים בגופה. הנערה תפסה את ידו ודרשה ממנו שיפסיק.

בעדותו אמר הנאשם כי הנערה "הראתה נטיות כלפיו", וכי ניסתה "לפתות" אותו מבלי שהיתה מודעת לכך. אב בית הדין, השופט יוסף אלרון, קיבל את גרסת המתלוננת והרשיע את הנאשם. השופט קבע עוד כי "האשמות המתלוננת לא נולדו "בוקר בהיר אחד", כטענת הנאשם, אלא לאחר שנים של יחס מיני ורכושני מצדו. מכאן, ברורים הריבים ביניהם כשהוא מנסה לכפות עליה את מרותו מחד, ולהתייחס אליה כאל אובייקט מיני מאידך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully