וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת העבריינים: הפרקליטים רוצים לשבות

גלעד גרוסמן

28.3.2010 / 15:18

ארגון פרקליטי המדינה הודיע בצעד חסר תקדים כי לאחר הפסח לא יתייצבו פרקליטים בדיונים הנערכים בבתי המשפט השונים בארץ. תגובת הפרקליטות: "הנושא בטיפול ויש מגעים בין הצדדים"

בצעד חסר תקדים הודיע היום (ראשון) ארגון פרקליטי המדינה כי ביום רביעי הבא, שבעה באפריל, לא יתייצבו פרקליטים בדיונים בבתי המשפט השונים בארץ. משמעות הצעד היא, שככל הנראה דיונים רבים באותו יום יבוטלו.

לפני כשלוש שנים וחצי הכריזו הפרקליטים על סכסוך עבודה, בין היתר בשל ביצוע שינויים ארגוניים בפרקליטויות השונות בארץ ללא הסכמת נציגות העובדים. מאז התקיים משא ומתן בין נציגי הפרקליטים לבין משרד המשפטים, אולם לטענת הארגון, הבעיות לא נפתרו, והמו"מ הופסק.

במכתב ששלח יו"ר הארגון, עו"ד בעז גולדברג, למנהל בתי המשפט, השופט משה גל, נכתב כי ביום רביעי, לאחר חופשת הפסח, תתקיים אסיפת פרקליטים ארצית, שאליה יוזמנו כל 800 חברי הארגון מהפרקליטויות השונות בארץ. באסיפה ידונו הפרקליטים על החרפת העיצומים. כתוצאה מכך, לא יתייצבו פרקליטים בבתי המשפט.

הפרקליטים מוחים על כוונת משרד המשפטים להפריט את עבודת הפרקליטות ולהקים יחידה למיקור חוץ. בנוסף, הם מוחים על העסקת פרקליטים ללא קביעות, על קשיי קידום בפרקליטות, מחסור בתקנים לכלי רכב וחוסר תגמול הולם על שעות העבודה הרבות שמשקיעים הפרקליטים.

מפרקליטות המדינה נמסר בתגובה, כי אכן קיים מזה מספר שנים סכסוך עבודה בעניינים מנהליים וטכניים שונים. "הנושא בטיפול ויש מגעים בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully