וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשי סדום בילדים בבית כנסת

גלעד גרוסמן

28.3.2010 / 15:12

לפי כתב האישום שהגישה הפרקליטות ביצע כוכבי אפשטיין מראשון לציון מעשי סדום ומעשים מגונים בשלושה ילדים בני שמונה, שביקשו לסייע לו לסדר את בית כנסת

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד כוכבי אפשטיין, בן 53 מראשון לציון, הנאשם בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בשלושה ילדים. על פי כתב האישום נהג אפשטיין לבצע את המעשים בילדים שביקשו לעזור לו לארגן את בית הכנסת בו נהג להתפלל.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יעל עצמון מפרקליטות מחוז מרכז, לפני כשבוע שיחקו שלושת הילדים - ילד בן שמונה ושני אחים באותו הגיל, בחצר בית ספר הסמוך לבית הכנסת. אפשטיין שהה לבדו בבית הכנסת, כדי לסדר את המקום לאחר שהתקיימה בו חגיגת בר מצווה.

הילדים נכנסו לבית הכנסת כדי לעזור לו. אז לטענת הפרקליטות, התיישב אחד מהם על כסא וטען שרגלו כואבת. אפשטיין, שקודם לכן שתה משקאות אלכוהוליים, ניגש אליו, החלל ללטף את רגלו ונגע באיבר מינו. לאחר מכן נישק את אחד האחים בפיו ונגע באיבר מינו מעל בגדיו. אז הוא ניגש אל הקטין השלישי, וגרם לו לבצע בו מעשה סדום.

לאחר האירוע התעמת אפשטיין עם אביהם של האחים, ולטענת הפרקליטות אמר לו "תחתוך לי את הראש, תהרוג אותי". הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • מעשי סדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully