וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שישה נערים קיימו יחסי מין עם בת 13

איילה חננאל

28.3.2010 / 14:52

הנערים נעצרו בחשד שקיימו יחסי מין בהסכמה עם הנערה מיישוב בצפון הארץ. מכיוון שהיא מתחת לגיל 14, חלק מהנערים הבוגרים חשודים שאנסו אותה. בתום חקירתם הם שוחררו בתנאים מגבילים

חמישה נערים בגילאי 17-14 ונער בן 18 נעצרו היום (ראשון) לחקירה בחשד לאונס של נערה בת 13 וחצי, המתגוררת ביישוב בצפון הארץ. בסיום החקירה שוחררו הנערים בתנאים מגבילים.

מחלק נוער חשיפה של משטרת מרחב עמקים פתח בחקירה בשבועות האחרונים בעקבות תלונה שהתקבלה על המעשים. לפי החשד, המעשים בוצעו בהסכמת הנערה במשך החודשים האחרונים במקומות שונים ביניהם בתים ומקלטים. אולם, מכיוון שהנערה מתחת לגיל 14 הסעיף המוגדר בחוק למעשים הללו נחשב כאונס. פרקליטות מחוז צפון תשקול האם להגיש נגדם כתב אישום.

הסיפור נחשף כאשר להוריה של הילדה התחילו להגיע שמועות על כך שהיא מקיימת יחסי מין עם מספר רב של נערים. ההורים שוחחו עם בתם והחליטו להגיש תלונה במשטרה נגד הנערים. גורמים במשטרת מרחב העמקים סיפרו כי מדובר בנערה שהפכה ליעד לניצול מיני בידי הנערים בסביבתה. עוד נמסר, כי הנערים הכירו אותה דרך שיחות צ'אט באינטרנט וכן במסיבות.

בשבוע שעבר נחשף כי חלק מהוריהם של הנערים הנאשמים במעורבות באונס הקבוצתי של נערה בבית הספר בצפון תל אביב ידעו על מעורבות ילדיהם ולא דיווחו. מהחקירה עולה עוד כי נערים אחדים סירבו ליטול חלק באונס והתעמתו עם הנערים הנאשמים, אשר על פי החשד איימו עליהם בתגובה.

היחידה שהתערבה, מבין כל ההורים ואנשי החינוך שידעו על כך, היתה אמו של נער שהתוודה בפניה על מעשי חבריו, ואף היה לחשוד הראשון בחקירה. האם דיווחה על המקרה לגורמי החינוך והרווחה, וסיפרה כי שמעה מבנה שהוזמן על ידי החשודים ליטול חלק בקיום יחסי מין עם קטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully