וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסחף עם רכבו לתוך נחל בנגב - וחולץ בשלום

רמי שני

28.3.2010 / 8:33

נהג רכב פרטי שלא שמע ככל הנראה על אזהרות החזאים בנוגע לשיטפונות, נסחף עם רכבו בנחל הבשור. הוא הצליח לצאת מרכבו, טיפס על עץ סמוך וחולץ בשלום

יחידת החילוץ של מערב הנגב פעלה הבוקר (ראשון) בניסיון לחלץ רכב שנסחף בנחל הבשור מגשר צאלים עקב שיטפון באזור. רכז הביטחון של המועצה האזורית אשכול, ניקי לוי, פעל יחד עם אנשי היחידה על מנת להוציא את הנהג מהרכב.

בסופו של דבר הצליח הנהג לצאת מרכבו באופן עצמאי ודיווח לכוחות החילוץ כי טיפס על עץ הממוקם כ-100 מטרים מהגשר. לאחר כחצי שעה הצליחו כוחות החילוץ להגיע אל נהג הרכב והוציאו אותו כשהוא בריא ושלם מהנחל. הנהג שנסחף, קלוד טויטו בן 58 מאופקים סיפר לוואלה! חדשות כי "הגעתי לנחל ולא היה שום שילוט שמזהיר מפני אפשרות שהנחל מוצף ולא ניתן לעבור בו. ראיתי אורות של משאית וחשבתי שאוכל לעבור, אבל כשנכנסתי לזרם המים הבנתי שאכלתי אותה".

טויטו, המועסק כמחלק עיתונים ביישובים במערב הנגב, זה 30 שנה הוסיף כי "הצלחתי לצאת מהרכב והחזקתי בעץ עד שהגיעו אליי אנשי יחידת החילוץ". רכז הביטחון ניקי לוי אמר כי "שחינו אליו פעמיים כדי להוציא אותו. היה צריך להביא אותו מהגדה שבה הוא נאחז בעץ לגדה השנייה ולמזלנו החילוץ הסתיים בצורה טובה". נהג נוסף נתקע על גשר צאלים בנחל הבשור, אך הצליח לצאת מבלי להסתייע בכוחות החילוץ.

בימים האחרונים הזהירו החזאים מפני שיטפונות באזור הדרום. למרות זאת, נהגים רבים ניסו לחצות בסוף השבוע עם כלי רכבם נחלים שוצפים ואחדים מהם נקלעו למצוקה. אתמול הזהיר השירות המטאורולוגי מפני אפשרות של שיטפונות באזורים של נחלי מדבר יהודה והערבה.

ובאשר למזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית ותחול עלייה בטמפרטורות. ביום שני יהיה מזג האוויר מעונן חלקית ולקראת צהרים יחדור אוויר קריר ולח. ביום שלישי תחול ירידה בטמפרטורות, וביום רביעי המגמה תשתנה והטמפרטורות צפויות לעלות.

עדכון ראשון: 8:02

  • עוד באותו נושא:
  • חילוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully