וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הקצין שנפל: הוא נהרג כדי שכולנו נוכל לחיות

מערכת וואלה! חדשות

27.3.2010 / 21:00

אמו של רב סרן אלירז פרץ, סמג"ד 12 בגולני שנפל בתקרית בכיסופים, ספדה לו אמש: "הוא נהרג בשביל כולנו, כדי שנלך בגאווה. ארבעת הבנים שלי שירתו בסיירת גולני. אני יודעת שאלוהים אוהב את סיירת גולני של משפחת פרץ"

תאגיד כאן

מרים פרץ, אמו של רב סרן אלירז פרץ שנהרג אמש בהיתקלות עם מניחי מטענים סמוך למעבר כיסופים, ספדה אמש (שבת) לבנה ואמרה כי חווה את ייסורי השלום בפינוי סיני וכעת הוא שילם את מחיר המלחמה. "אלירז היה ילד של אימא, ילד שאוהב, שמחבק, שהקים משפחה ונולדו לו ארבעה ילדים, אחת מהן תינוקת – גילי בת עמי – אותה לא יזכה לפגוש", אמרה האם.

פרץ סיפרה כי ארבעת בניה שירתו בסיירת גולני. "אני לא יודעת מה זה סיירת גולני, אבל אני יודעת שאלוהים אוהב את סיירת גולני של משפחת פרץ, אוהב את הלוחמים האלה, אוהב את אלירז שלי – גיבור חייל, ילד ששאף לחיים משמעותיים. לא היה רגע לא משמעותי בחייו. כל שעה בחייו היתה עשייה למען עם ישראל", אמרה. פרץ הוסיפה כי אף אם, לא בצד הישראלי ולא בצד הפלסטיני רוצה במות ילדיה, אולם היא לימדה את ילדיה לחיות בגאווה בארץ ישראל. "החיים בארץ נקנים בכאב, הוא לא הלך למות, אלא כדי שאני ואתם נוכל לחיות כאן. הוא נהרג בשביל כולנו, כדי שנלך בגאווה", אמרה האם.

רב סרן אלירז פרץ, סגן מפקד גדוד 12 בחטיבת גולני, בן 31, וסמ"ר אילן סביאטקובסקי, בן 21, חייל בגדוד נהרגו ביום שישי במהלך חילופי אש עם חמושים סמוך לכיסופים שבצפון רצועת עזה. שני חיילים נוספים נפצעו, אחד באורח בקשה והשני באורח קל ברגלו. הפצועים פונו במסוק לבית החולים סורוקה בבאר שבע. בחילופי האש נהרגו גם שני חמושים פלסטינים.

משפחת פרץ שכלה את בנה הבכור, אוריאל, בנובמבר 1998 בנסיבות דומות בקרב בלבנון, יממה לאחר יום הולדתו ה-22. אוריאל פיקד על מחלקת הסיור בגדוד 51 של חטיבת גולני, ויצא בראש חייליו למארב באזור ואדי כרוש, סמוך לכפר מרכבה בדרום לבנון. במהלך הפעילות הופעלו נגד הכוח מספר מטעני חבלה, ואוריאל נהרג, יחד עם סמ"ר ניצן בלדרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully