וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוריאות דוחפות את הזהב למעלה

נמרוד הלפרן

27.3.2010 / 10:00

מחיר הזהב עלה ב-1% למעל לרמה של 1,100 דולר לאונקייה על רקע היחלשות הדולר בעולם ובעקבות דיווחים על טביעת ספינת חיל הים של דרום קוריאה סמוך לגבול עם צפון קוריאה

מחיר הזהב עלה היום ב-1% ונסגר מעל לרמה של 1,100 דולר לאונקייה על רקע היחלשות הדולר בעולם ובעקבות דיווחים על טביעת ספינת חיל הים של דרום קוריאה סמוך לגבול עם צפון קוריאה. מחיר הנחושת עלה במהלך המסחר ביותר מ-1% בעקבות רעידת אדמה בעוצמה של 6.2 שפקדה את אזור מכרות הנחושת בצ'ילה.

מחיר הנפט נסגר בירידה, ברמה של 80 דולר לחבית, בעקבות עדכון כלפי מטה של נתוני הצמיחה הכלכלית של ארה"ב, אשר עורר חששות מפני התאוששות איטית מהצפוי בביקוש לנפט של צרכנית האנרגיה הגדולה בעולם.

החוזים על הנפט הגולמי למסירה במאי נסגרו במחיר של 80 דולר לחבית, ירידה של 0.7%, בבורסת הסחורות של ניו יורק. בסיכום שבועי, ירד מחיר הנפט ב-1.2%.

החוזים על הזהב למסירה ביוני נסגרו במחיר של 1,105.4 דולר לאונקייה, עלייה של 1%. עם זאת, בסיכום שבועי ירד מחיר הזהב ב-0.2%. החוזים על הנחושת למסירה במאי נסגרו במחיר של 3.4 דולר לליברה, עלייה של 0.6%, לאחר שבמהלך המסחר כבר עלו בשיעור כפול מכך.

משרד המסחר האמריקאי מסר היום כי התוצר המקומי הגולמי (GDP) של ארה"ב צמח ברבעון הרביעי של 2009 בקצב שנתי של 5.6% - פחות מההערכות המוקדמות לצמיחה של 5.9%.

ספינה של חיל הים של דרום קוריאה טבעה היום סמוך לקו הגבול הימי עם צפון קוריאה. סיבת טביעת הספינה טרם הובררה, אולם כלי שיט של חיל הים הדרום קוריאני פתחו בירי אזהרה לעבר מטרות לא מזוהות שהופיעו במכ"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully