וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשה לייצוגית נגד HOT: לא מאפשרת להתנתק

הילה רז

25.3.2010 / 18:15

בקשה לאישור תביעה ייצוגית המוערכת ב-105 מיליון שקל הוגשה היום נגד חברת הכבלים. לטענת התובע, HOT אינה מאפשרת ללקוחותיה להתנתק משירותיה וממשיכה לחייבם

בקשה לאישור תביעה ייצוגית המוערכת ב-105 מיליון שקל הוגשה היום נגד חברת הכבלים HOT. לטענת התובע הייצוגי, עו"ד יוני בן סימון, HOT אינה מאפשרת ללקוחותיה להתנתק משירותי הטלוויזיה הרב ערוצית אותם היא מספקת והיא מתעלמת מהודעות ביטול והתנתקות וממשיכה בחיוב לקוחות המבקשים להתנתק.

כמו כן נטען כי HOT מקשה במכוון על לקוחותיה המבקשים להתנתק משירותיה והם נדרשים להתקשר פעם אחר פעם ולהמתין פרקי זמן לא סבירים כדי לשוחח עם נציגי החברה. לגירסתו, משך זמן ההמתנה הממוצע לצורך קיום שיחה עם נציג הוא כ-20 דקות ולעיתים אף יותר.

"HOT נוקטת בסחבת וטרטור לקוחותיה, במטרה למנוע את הניתוק משירותיה, ולמצער - לדחותו ככל האפשר" נכתב בתביעה הייצוגית.

בן סימון, המיוצג על ידי עו"ד ירון אלון ורונן הורוביץ ממשרד הורוביץ, אבן, אוזן ושות' מציין כי ביקש להתנתק משירותי HOT בדצמבר 2009 אך החברה התעלמה מהודעתו. לדבריו נציגי HOT אישרו בפניו כי הוא מנותק משירותי החברה אך HOT המשיכה לחייב אותו ולא השיבה לו את הכספים למרות שפנה אליה בעניין. בן סימון הוסיף כי גם לאחר ש-HOT אספה ממנו את הציוד היא המשיכה לחייב אותו בחיובים חודשיים הנמשכים עד עתה.

לטענתו על החברה לפצות כל אחד מחברי הקבוצה באלף שקל בשל עוגמת נפש, פגיעה באוטונומיה, כעס ותחושת הזלזול, בזבוז הזמן והטרחה הרבה הכרוכה בניסיון להתנתק משירותי החברה. סך הכל הוא מעריך את תביעתו ב-105 מיליון שקל.

התובע הייצוגי מבקש כי חברי הקבוצה התביעה הייצוגית יהיו כל לקוחות החברה כיום ובשבע השנים שקדמו להגשת הבקשה, שביקשו להתנתק משירותי HOT אך החברה לא ניתקה אותם משירותיה או המשיכה לחייבם שלא כדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully