וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינג רוצה שתעברו לטאב שלה

25.3.2010 / 17:31

מנוע החיפוש בינג משתדרג עם טאבים חכמים, מידע זמן-אמת ותוצאות מבוססות מקום. האם אסטרטגיית "מנוע חיפוש להחלטות" תצליח?

מיקרוסופט עומדת להשיק מספר שיפורים למנוע החיפוש שלה, בינג. כך הודיעה החברה בכנס "אסטרטגיות מנועי חיפוש" הנערך בניו-יורק. מדובר בעדכון המשמעותי הראשון מאז הושק בינג ביוני 2009. השיפור הבולט ביותר יהיה פיצ'ר חדש של טאבים שהתוכן שיוצג בהם יבחר לפי הערכת מנוע החיפוש לכוונת המשתמש. לדוגמה: חיפוש על שמה של עיר מסוימת יספק למשתמש טאבים עם מידע על מזג האוויר במקום, חדשות ומידע למטיילים. עם הזמן יוצגו הטאבים ביתר דומיננטיות במנוע, כך הבטיח טוד שוורץ, מנהל המוצר של בינג, והוסיף כי מדובר בפיצ'ר שזכה לאהדה רבה על ידי משתמשים שבדקו אותו.

עוד מתכננת מיקרוסופט להוסיף חיפוש של מידע זמן-אמת, שיתבסס בין השאר על מידע המופץ ברשתות חברתיות כפייסבוק וטוויטר. פיתוח נוסף שנחשף הוא אפליקציה המשתמשת במידע מבוסס מיקום של שירות Foursquare. האפליקציה תוכל, למשל, להציג למשתמש המלצות על מקומות בילוי בהתבסס על מיקום גולשים אחרים ורשמיהם.

אחוזי השימוש בבינג מטפסים לאחרונה. בפברואר צמח בינג ל-11.5% מ-10.7% שהיו לו בינואר, אך הוא עדיין רחוק מאוד מגוגל, האוחז בנתח שוק של יותר מ-65%. מיקרוסופט מנסה לבדל את בינג מגוגל בכך שהיא מגדירה אותו כ"מנוע חיפוש לקבלת החלטות", גישה שאף גרמה לחברה להתוודות שהיא כנראה לא תוכל לשלוט בשוק החיפוש. "יש לנו חזון בו בינג ישמש ככלי חיוני בקבלת החלטות און-ליין. בעקבות העיצובים החדשים תוכלו לראות עיצוב קל ונקי יותר של תוצאות, שידריכו ביעילות לעבר המטרה המבוקשת", הצהיר ג'ף הנשו מצוות בינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully