וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נקמו במורה וחרטו על רכבה צלבי קרס

איילה חננאל

25.3.2010 / 16:03

מורה מתיכון באזור השפלה מנעה משני תלמידים להתקבל למגמת הדרמה. בתגובה, השניים חרטו על רכבה לפי החשד צלבי קרס. אחד משני החשודים הוא בן למשפחת ניצולי שואה

שני תלמידים בני 16 מתיכון באזור השפלה נעצרו היום (חמישי) בחשד שהחליטו לנקום במורתם וחרטו על רכבה צלבי קרס. בשבוע שעבר ניגשה המורה לתחנת המשטרה באזור מגוריה והתלוננה על כך שאלמונים חרטו את צלבי הקרס על רכבה, שחנה בחניון התיכון.

שוטרי מחלק הנוער של התחנה פתחו בחקירה, אשר הובילה אותם לשני התלמידים. בחקירתם קשרו עצמם התלמידים למעשה ואף הודו במיוחס להם. השניים סיפרו בחקירתם כי החליטו לבצע את המעשה לאחר שהמורה בישרה להם, כי אין בכוונתה לקבל אותם למגמת הדרמה של בית הספר. בתום חקירתם שוחררו השניים לבתיהם בתנאים מגבילים.

קצין הנוער בתחנת המשטרה שהביאה לחשיפת החשודים מסר לוואלה! חדשות כי בתחילת החקירה בחנו השוטרים מי מבין תלמידי בית הספר שומר טינה למורה ומיד עלה שמם של שני הנערים, אשר הביעו לדבריו חרטה עמוקה. עוד הוסיף קצין הנוער כי אחד מהשניים אף ציין כי אינו מבין כיצד כבן למשפחת ניצולי שואה, הוא היה שותף למעשה כזה. במחלק הנוער הגדירו את הנערים כ"ילדים טובים ונורמטיביים, חסרי עבר פלילי".


הנערים טענו כי המעשה בוצע לאחר שנדחו על ידי המורה. לדבריהם, המורה סברה שהם אינם מוכשרים ולאחר שראו את שאר חבריהם מצליחים במגמה, התעורר בהם זעם "על הסלקציה שביצעה בהם המורה". עוד נאמר כי צלבי הקרס שחרטו על רכבה התלמידים נועדו "להעביר לה את המסר שהיא נאצית".

במחלק הנוער של תחנת המשטרה ציינו עוד כי המורה עצמה רואה את המקרה בחומרה רבה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully