וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משליך הנעל לעבר ביניש: "לא רציתי לפגוע"

25.3.2010 / 12:42

לדברי פרקליטו של פנחס כהן, מרשו לא התכוון לפגוע בנשיאת בית המשפט העליון בעת שהשליך לעברה נעל. "זה היה מעשה של פרובוקציה", טען לאחר הקראת כתב האישום נגדו

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

פנחס כהן, משליך הנעל לעבר נשיאת בית המשפט העליון, הגיב היום (חמישי) לכתב האישום נגדו. בעת הדיון בכתב האישום בבית משפט השלום בירושלים אמר פרקליט, ועו"ד דוד ונטורה: "לא היתה לו כוונה בשום מקרה לפגוע. זה היה מעשה של פרובוקציה ולא במטרה לפגוע בנשיאה או בכל אדם אחר".

כהן נאשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש, היזק בזדון וזילות בית משפט. באמצעות עו"ד דוד ונטורה, הוא הודה בזריקת הנעל אולם כפר באישומים נגדו. לטענת עו"ד ונטורה, לא היתה לכהן כוונה פלילית במעשיו, והוא גם הכחיש את האמירה המיוחסת לכהן בכתב האישום, בו נטען שהוא צעק לעבר הנשיאה ביניש: "מושחתת, הרסת לי את החיים". משפטו של כהן אמור להימשך בחודש יוני.

לפני הדיון במשפטו בשבוע שעבר אמר כהן כי ביצע את המעשה, מכיוון שרצה לגדל את ילדיו באופן נורמלי ולא אפשרו לו לעשות כן. בחקירתו הוא סיפר כי ביצע את המעשה כנקמה על פסיקת בית המשפט לענייני משפחה נגדו והביע חרטה על המעשה. לשוטרים סיפר כהן כי השופטת "מיררה את חייו במשך זמן ממושך, ולכן החליט לנקום בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully