וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש בהודו: מותר לגור יחד גם לפני החתונה

טליה שחר

25.3.2010 / 20:41

בעקבות עתירה של שחקנית שהואשמה בקידום יחסי מין לפני החתונה, קבע בית המשפט העליון במדינה בהחלטה תקדימית כי לזוגות לא נשואים יש הזכות לחיות תחת קורת גג אחת. "לחיות יחד היא זכות לחיים"

בית המשפט העליון בהודו קבע השבוע כי לזוגות לא נשואים יש זכות לחיות יחד תחת אותה קורת גג. ההחלטה באה בעקבות עתירה של שחקנית בוליוודית שהואשמה בהשחתת מוחותיהם של צעירי המדינה, בטענה שהיא מקדמת קיום יחסי מין לפני חתונה. השופטים אף ציינו כי החוק הקיים אינו אוסר על זוגות לגור יחד או לקיים יחסי מין לפני החתונה, נושא שהוא עדיין טאבו בהודו.

השופטים ציינו בהחלטתם כי אפילו האלים ההינדים קרישנה וראהדה חיו יחד כאוהבים ולא כזוג נשוי. "כששני אנשים בוגרים רוצים לחיות יחד, מהי העבירה? לחיות יחד היא לא עבירה. לחיות יחד היא זכות לחיים" , כתבו השופטים.

השחקנית ההודית קושבו עתרה לבית המשפט במטרה לבטל יותר מ-20 תביעות שהוגשו נגדה ב-2005 לאחר שהביעה דעות לא מוסריות לכאורה בראיונות לאמצעי התקשורת. באחד הראיונות היא אמרה ש"אף גבר משכיל לא מצפה שכלתו תהיה בתולה". הדברים גרמו למהומה בדרום הודו, שם השחקנית ממוצא טמילי נחשבת לכוכבת גדולה.

קושבו, בת 39, עתרה לבית המשפט העליון לאחר שבית המשפט במדראס דחה ב-2008 את בקשתה לבטל את התביעות הפליליות נגדה. בהחלטתם כתבו השופטיםכי הם "אינם מוטרדים" מדעותיה האישיות של השחקנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully