וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפרה שטראוס מנשנשת

שרון שפורר

25.3.2010 / 11:52

בשטראוס חגגו אתמול את פרסום הדו"חות הכספיים בהתנפלות המונית על ממתקי החברה כשעל השולחן נפרסו אינספור מוצרים מתוקים. עפרה שטראוס הכי עמי ותמי

מי שאינו מורגל במסיבות העיתונאים של שטראוס, והזדמן אתמול לבניין המשרדים של החברה בפתח תקוה, יכול היה לחשוב כי לא הגיע לאירוע חשיפת הדו"חות הכספיים השנתיים, אלא נקלע בטעות לבית של עמי ותמי. מינים רבים של ממתקים, חטיפים, שוקולד וקפה היו פרושים על השולחן המרכזי.

בתפקיד עמי ותמי שימשו עפרה שטראוס, יו"ר החברה ובעלת השליטה בה, וגדי לסין, המכהן פחות משנה בתפקיד המנכ"ל. שטראוס, שעלות שכרה ב-2009 היתה כ-4 מיליון שקל - כחצי מעלות שכרו של לסין - נדרשה להתייחס לסוגיית שכר המנהלים בחברות הציבוריות. "האם הגזמנו?", שאלה. "כולנו נצטרך לשאול את עצמנו מהי הדרך הנכונה. שאלות השכר והתגמול הן שאלות של איך חברה צריכה להתנהל, ואני מזיזה מוסריות הצידה לרגע, דבר אחד ברור - רק אנשים הוציאו אותנו מהמשבר הנוכחי".

שטראוס הגיבה בתדהמה לשאלה אם בכוונתה לרכוש מטוס פרטי לנוכח הגברת הפעילות הבינלאומית של הקבוצה. "אין מקום לקנות מטוס לחברה. אנחנו עוד לא שם, בעיקר בגלל הצורה שבה אנחנו עובדים - פיזור סמכויות בין כל המנהלים בחברה", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully