וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

38 חודשי מאסר ליורה ברגלו של פליקס חלפון

גלעד גרוסמן

25.3.2010 / 9:17

רמי עובדיה נשלח לכלא לאחר שהודה והורשע כי ירה לעבר שחקן הכדורגל לשעבר מחוץ למועדון בת"א. בנוסף לעונש המאסר, הוא חויב לפצות את חלפון ב-15 אלף שקלים

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר (חמישי) 38 חודשי מאסר בפועל על רמי עובדיה, שהורשע במסגרת הסדר טיעון בחבלה בכוונה מחמירה לאחר שהודה בכך שיחד עם נאשם נוסף – בן הרוש, ירה בשחקן הכדורגל לשעבר פליקס חלפון. על עובדיה נגזרו גם 18 חודשי מאסר בפועל, והוא חויב לפצות את חלפון ב-15 אלף שקלים. גזר דינו של הרוש יינתן בעוד כשלושה שבועות, ולפי ההסדר שנחתם עמו הוא צפוי לקבל שנתיים מאסר.

לפי כתב האישום המתוקן שבו הודה עובדיה, בחודש יולי אשתקד תקף עובדיה יחד עם הרוש אדם שזהותו איננה ידועה מחוץ למועדון לילה ברחוב הרכבת בתל אביב, ובמהלך התקיפה נפלטו שני כדורים מאקדחו. זמן קצר לאחר מכן תקפו השניים את חלפון שבילה במקום, היכו אותו ובעטו בו, ובשלב מסוים ירה עובדיה ברגלו של חלפון. לאחר מכן נמלטו השניים מהמקום.

חלפון נפצע קשה ממכות שספג בפניו והובהל מחוסר הכרה לבית החולים שם נותח ואושפז למשך שבועיים. הפרקליטות הסכימה להגיע להסדר טיעון בשל קשיים באיסוף ראיות שהתגלו בתיק. "אין ספק שמדובר בהתנהגות אלימה ובריונית שיש בה כדי לסכן את הציבור ולכן חובה לעקרה מהשורש", כתבה השופטת מרים סוקולוב בגזר הדין.

פרקליטו של עובדיה עורך הדין שחר מנדלמן אמר בעקבות גזר הדין כי "לאור הקשיים הראייתיים שהתגלו בתיק, מדובר בעונש מאוזן וראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully