וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בבורסה בת"א נחתם בעליות שערים

עומר רבין

24.3.2010 / 16:36

על רקע עליות השערים בוול סטריט והאופטימיות בכלכלה העולמית עלו היום המדדים המובילים בת"א. מדד המעו"ף רחוק פחות מאחוז מרמת שיא היסטורי של כל הזמנים

הבורסה בת"א ממשיכה לרכז עניין רב בקרב המשקיעים כשהיא מתקרבת יותר ויותר לרמת שיא היסטורי של כל הזמנים. על רקע עליות השערים שנרשמו אמש בניו יורק הוסיפו גם היום המדדים המובילים בת"א לטפס מעלה.

מדד ת"א 25 עלה ב-0.8% ונחתם ברמה של 1,225 - בכך מצוי המדד במרחק צנוע של 0.9% בלבד מרמת שיא היסטורי של כל הזמנים. להערכת אנליסטים צפויה רמה זו להישבר במהלך השבועיים הקרובים.

מדד ת"א 100 עלה גם הוא בשיעור דומה ונחתם ברמה של 1,160 נקודות. בלטו בעיקר מניות הבנקים שעלו בממוצע ב-1.5% וכן מניות הטכנולוגיה ששלחו את מדד תל-טק לזינוק מרשים של 1.95%. גם מניות הנדל"ן רשמו יום מוצלח עם עלייה ממוצעת של 1.8%.

המסחר התנהל על רקע פרסום דו"חות של חברות מובילות במשק ובהן גם בנק הפועלים וכמו כן על רקע החששות הנמשכים באירופה מפני חוסר היכולת לסייע בחילוץ יוון מהמשבר הכלכלי העמוק אליה נקלעה ועל רקע החששות הקשים מפני עתידה של כלכלת פורטוגל.

גורם נוסף שהביא להתמתנות העליות לקראת סיום המסחר הוא המגמה השלילית שנרשמה עם פתיחת המסחר בוול סטריט - שם נרשמות כעת ירידות שערים על רקע ירידה משמעותית במכירת הבתים בארה"ב בחודש פברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully