וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החריבה את הנישואין ותשלם 9 מיליון דולר

טליה שחר

24.3.2010 / 11:49

חבר מושבעים בארצות הברית קבע כי אישה שניהלה רומן עם גבר נשוי תשלם פיצויים בסכום של תשעה מיליון דולר לרעייה הנפגעת. המאהבת הורשעה בגרימת "ניכור חיבה"

אישה בארצות הברית זכתה בפיצויים בסך תשעה מיליון דולרים מהמאהבת של בעלה, לאחר שחבר מושבעים קבע שהמאהבת הרסה את נישואיה. האישה, סינתיה שאקלפורד מצפון קרוליינה תבעה ב-2007 את אן לינדקוויסט לאחר שזו ניהלה רומן עם בעלה, אלן שאקלפורד, בגין הפרת חוק עתיק במדינה הנקרא "ניכור חיבה".

בכתב התביעה טענה שאקלפורד כי לאנדקוויסט החלה את הרומן עם בעלה לפני פרידת בני הזוג ב-2005. לדבריה, היא ובעלה היו מאוהבים לפני שלאנדקוויסט הרסה את נישואיהם, כך דיווח העיתון "ניוז-רקורד" בצפון קרוליינה.

חבר המושבעים הורה בשבוע שעבר על לאנדקוויסט לשלם פיצויים בסך חמישה מיליון דולר ונזיקין בסך ארבעה מיליון דולר. "המסר העיקרי שלי לכל הנשים שעשויות לשים עין על איזשהו גבר נשוי, הוא: אל תפרידו בין אף אחד", אמרה שאקלפורד אתמול (שלישי) בתוכנית הטלוויזיה "גוד מורנינג אמריקה". "כל עוד הזוג חי יחד כבעל ואישה, באותו בית, באותו חדר שינה, באותה מיטה – תניחו לו. הילדים שלי הרוסים מזה. אני הרוסה".

"לא היה לי מושג שהוא יבגוד"

אלן שאקלפורד, עורך דין במקצועו, פגש את לאנדקוויסט כשנתן ייעוץ משפטי למכללה בצפון קרוליינה בה היא משמשת כדיקאנית. בתביעתה טענה גברת שאקלפורד כי עזבה את עבודתה כדי לגדל את שני ילדי בני הזוג וכי לאנדקוויסט החלה לפתות בכוונה את בעלה בסוף 2004. היא שכרה חוקרים פרטיים שתיעדו את זוג האוהבים מבלים ביחד בבית המשפחה בעיר גרינסבורו. בני הזוג שאקלפורד נפרדו ב-2005 ונמצאים בהליכי גירושין.

"אהבתי אותו מאוד ובאמת חשבתי שהוא אוהב אותי", אמרה סינתיה שאקלפורד בבית המשפט. "לא היה לי מושג שאלן יבגוד. הוא כל הזמן אמר לי 'היא רק חברה. אין שום רומן. אני אוהב אותך'". שאקלפורד זכתה לפיצויים בגין "ניכור חיבה", ניאוף, וגרימה בכוונה של נזק נפשי חמור. בתגובה, אמרה לאנדקוויסט שהיא תערער על הפסיקה.

בארצות הברית נותרו רק שבע מדינות בהן ניתן לתבוע אדם אחר בטענה שהזיק לנישואים – "ניכור חיבה". בית המחוקקים מסרב לבטל את החוק כדי לא להיתפס כתומך בניאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully