וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברוכ עליכ יא סבא חוסני מובארק

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

23.3.2010 / 23:17

נשיא מצרים שממשיך להתאושש מניתוח בכיס המרה, התבשר בגרמניה על לידת נכדתו פרידה. לפני כעשרה חודשים מת נכדו של הנשיא מובארק בנסיבות לא ברורות

חדשות טובות לנשיא מצרים חוסני מובארק, המתאושש בגרמניה מניתוח להסרת כיס המרה שעבר לפני יותר משבועיים: הוא הפך היום (שלישי) סב לנכדתו הראשונה מבנו הצעיר גמאל ומרעייתו חדיג'ה. שמה של התינוקת הטרייה הוא פרידה ג'מאל חוסני מובארק. גמאל, 44, נשוי לחדיג'ה הצעירה ממנו בעשרים שנה מזה כשלוש שנים אולם עד היום לא היו לשניים ילדים. למובארק נכד נוסף בשם עומאר מבנו הבכור עלא.

נכד נוסף של מובארק, מוחמד עלא מובארק בן ה-12, מת לפני כעשרה חודשים בנסיבות לא ברורות, ייתכן כתוצאה מהרעלת מזון. מובארק שהיה קשור מאד לנכדו הבכור נאלץ אז לבטל את ביקורו בארצות הברית. גורמים במצרים סיפרו אז אף שהוא נמנע מלהשתתף בהלווית הנכד בשל ההלם הכבד שבו היה שרוי.

בתוך כך, גורמים מדיניים במצרים מסרו לכלי תקשורת במדינה כי בריאותו של מובארק "הולכת ומשתפרת" וכי הוא צפוי לשוב לארצו בסוף החודש. לפני מספר ימים הוצגו תמונות וידאו ראשונות של מובארק בבית החולים בגרמניה שבו עבר את הניתוח, לראשונה מאז שעבר אותו. כפי הנראה נועד פרסום התמונות להזים שמועות על מצב בריאותי מידרדר. בהיעדרו של מובארק ממלא את מקומו ראש הממשלה אחמד נזיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully