וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני למזכ"ל האו"ם: הפעל סנקציות נגד אירן

פנחס וולף

23.3.2010 / 23:07

יו"ר האופוזיציה נפגשה בניו יורק עם באן קי-מון וקראה לו להפעיל סנקציות פוליטיות נגד נשיא אירן אחמדינג'ד. "על הקהילה לעשות דה-לגיטימציה למי שמטיף להשמדת מדינה"

יושבת ראש האופוזיציה ציפי לבני (קדימה) נפגשה הערב (שלישי) בניו יורק עם מזכ"ל האו"ם באן קי-מון וקראה לו להפעיל סנקציות פוליטיות בינלאומיות נגד נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד ונגד ראשי המשטר האירני.

"העולם צריך למנוע מאחמדינג'ד ומאנשיו במות להביע מעליהם את דברי השטנה שלהם", אמרה לבני. "לא ניתן לאפשר למנהיג שקורא להשמדת מדינה אחרת לדבר בפורומים בינלאומיים ולנצל מדיניות פתוחה של מדינות אחרות להפצת משנתו המסוכנת. הקהילה הבינלאומית צריכה למנוע מהמשטר האירני לגיטימציה ועליה לעשות לו דה-לגיטימציה כל זמן שהוא מטיף להשמדת מדינה".

"הסנקציות הפוליטיות יפגעו ישירות בהנהגה האירנית ולא בעם האירני", הוסיפה לבני. "הם ימנעו ממנו לגיטימציה אותה הוא מבקש ויש להפעילן ללא קשר לסנקציות של מועצת הביטחון אותן אני מאמינה שיש לקדם בהקדם. העולם צריך להעביר להנהגה האירנית שהקהילה הבינלאומית לא תקבל התבטאויות כאלה והתנהגות כזו של מנהיגים". לבני אמרה עוד כי "האפשרות שניתנת לאירן להימנות כחברה מהמניין במועצה לזכויות אדם היא אבסורדית, משוללת כל היגיון ומסוכנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully