וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובש הסדר לנאשמים ברצח מרגריטה לאוטין

23.3.2010 / 21:14

הפרקליטות גיבשה הסדר טיעון עם שני הנאשמים ברצח מרגריטה לאוטין, שאירע לפני כשנה וחצי בחוף בבת ים. לפי ההסדר שדורש את אישור בית המשפט, יישלח הנאשם המרכזי למאסר עולם ואילו הנאשם השני ירצה ככל הנראה שבע שנות מאסר

הפרקליטות גיבשה הסדר טיעון עם הנאשמים ברציחתה של מרגריטה לאוטין לפני כשנה וחצי בחוף הים בבת ים. על פי הסדר הטיעון, הנאשם המרכזי בפרשה, רונן בן עדי, יודה ברצח ויישלח למאסר עולם. הנאשם השני בפרשה, שמעון סבח לא יורשע ברצח וירצה ככל הנראה שבע שנות מאסר. הסדר הטיעון עדיין לא הוגש לאישור בית המשפט. הפרקליטות סירבה להתייחס לדברים.

בסוף חודש מאי האחרון נפתח בבית המשפט המחוזי בתל אביב משפטם של רונן בן עדי ושמעון סבח, המואשמים ברצח לאוטין באוגוסט 2008. לאוטין נורתה למוות במהלך ניסיון חיסול בעולם התחתון. איציק אברג'יל נעצר בחשד שהזמין את ההתנקשות הכושלת במוטי חסין ורמי אמירה בחוף בבת ים.

העד הראשון שעלה להעיד בפתיחת המשפט היה בעלה של מרגריטה, אלכסנדר לאוטין: "ביום הרצח ישבתי על החול, הילדה היתה בתוך בור שחפרתי. היה רעש מוזר אז קמתי. הדבר הראשון שעבר לי בראש היה שאני ליד יפו, ואולי זה מחבל. פתאום ראיתי המולה במסעדה שעל החוף ושעפים כיסאות, זה היה עניין של שניות בודדות". ילדיהם של בני הזוג, ספיר וגיא, היו באותה עת בני ארבע ושנתיים.

"פתאום ראיתי אדם שרץ על החוף עם קסדה ואקדח שלוף שירה לכל הכיוונים", המשיך לאוטין, "חשבתי מה לעשות עם הילדים. תפסתי את הילד הקטן וצעקתי לאשתי 'תצילי את ספיר'. ניסינו לרוץ להסתתר מאחורי הקיר של המסעדה. היורה המשיך לרוץ לכיוון שפת הים ואז מישהו קפץ עליו וניסה להוציא לו את הנשק מהידיים. שמעתי את אשתי קוראת לי ברוסית 'הוא פגע בי'. ראיתי שהיא מחזיקה את היד על בית החזה ומתחילה לדמם. רצנו אחד לעבר השנייה. התחלתי לצעוק לעזרה. בסוף היום הודיעו לי שהיא מתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully