וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורסה בת"א חזרה לזנק

עומר רבין

23.3.2010 / 16:51

יום אחד של עליות שערים בניו יורק הספיק כדי להכניס מרץ לסוחרים בת"א ששלחו את המדדים המובילים לעליות בולטות של יותר מאחוז. ת"א 25 רחוק רק 1.3% משיא של כל הזמנים

בשורה טובה למשקיעים: עליות השערים שחזרו אתמול להאיר את מסכי המניות בוול סטריט לא הותירו את הסוחרים בבורסה לניירות ערך באחד העם אדישים ושלחו את המדדים המובילים של תל אביב לעליות שערים בולטות שמחקו את הירידות של אתמול. מדד ת"א 25 הוסיף 1.2% לערכו ונקבע ברמה של 1,216 נקודות. בכך מצוי כעת המדד מרחק צנוע של 1.3% בלבד מרמת שיא של כל הזמנים. גורמים בכירים בשוק ההון העריכו כי רמה זו תיפרץ במהלך החודש הקרוב.

מדד ת"א 100 עלה גם הוא בשיעור של של 1.2% ומדד תל-טק עלה אף בשיעור חד יותר של 1.6%. מניות הבנקים שרשמו אתמול ירידות חדות תיקנו היום מעלה בשיעור של 0.8% ואילו מניות הנדל"ן רשמו עלייה נאה של 2% על רקע פירסום דו"ח מיוחד של בנק ישראל שהעריך כי לא קיימת "בועה" בתחום התימחור של נכסי נדל"ן בישראל.

חברת פריגו המריאה במהלך המסחר בשיעור מרשים של 6.4% על רקע עסקה שחתמה היום ואילו החברה לישראל עלתה ב-4.1%. מניית טבע גם היא המשיכה לדהור היום מעלה והוסיפה 0.75% המצטרפים לעליות נוספות שרשמה בשבועות האחרונים.

המגמה בת"א תאמה היום את המגמה החייובית שנרשמה בכל בורסות העולם וכן את המסחר בוול סטריט שנפתח הערב גם הוא במגמה חיובית. בשעה זו עולה הדאו ג'ונס בשיעור של 0.4% ואילו מדד הנאסד"ק מוסיף 0.1% לערכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully