וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אלדד: הבריטים כלבים, שלא ישפטו אותנו

פנחס וולף

23.3.2010 / 13:17

בתגובה לפרסום כי בריטניה צפויה להאשים את ישראל בזיוף הדרכונים ששימשו את חוליית החיסול בדובאי השווה אלדד את הממשל הבריטי לכלבים. "מי שם אותם לשפוט אותנו?"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

ח"כ הכנסת אריה אלדד (האיחוד הלאומי) הגיב היום (שלישי) לפרסומים כי בריטניה צפויה להאשים את ישראל בזיוף הדרכונים ששימשו את חוליית החיסול של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח, והשווה את הבריטים לכלבים.

ביציאתו מוועדת החוץ והביטחון נשאל חבר הכנסת אלדד על דעתו לגבי הפרסומים כי בריטניה תאשים את ישראל בזיוף הדרכונים, בתגובה אמר אלדד כי "כשאבא שלי ערך את ליל הסדר בלטרון לפני 500 אסירים הוא קרא את חד גדיא לפני מפקד הכלא הבריטי", בדבריו המשיך אלדד והסביר: "ויש שאלה ידועה אם הגדי צדיק אז החתול רשע, אז הכלב צדיק, אז המקל רשע - יוצא בסוף החשבון חס וחלילה שהקדוש ברוך הוא רשע. מה התשובה שהוא נתן לבריטי? התשובה הייתה אולי הגדי צדיק, אולי החתול רשע, אבל אתה הכלב. אתה הבריטי. מי שם אותך לשופט?".

לשאלת העיתונאים האם הוא משווה בעצם את הבריטים לכלבים, השיב אלדד כי "רק ציטטתי מה שהיה בלטרון לפני 62 שנה. אני חושב שהבריטים מתנהגים בצביעות ואני לא רוצה להעליב את הכלבים בעניין הזה, כי חלק מהכלבים מגלים נאמנות אמיתית. מי שם את הבריטים לשפוט אותנו במלחמה בטרור?".

חבר הכנסת מיכאל בן ארי נשאל האם הוא מקבל את ההשוואה של חברו לסיעה ח"כ אריה אלדד והשיב: "כלבים הם בדרך כלל נאמנים לשולחיהם, הבריטים אולי הם כלבים אבל הם לא נאמנים לנו. הם נאמנים כנראה למערכת אנטישמית למדנו שצריך לקרוא לכלב בשמו. זו אנטישמיות שמולבשת באנטי ציוניות".

גם סגן שר החוץ לשעבר, ח"כ מגלי והבה (קדימה) התייחס להודעה הצפוייה של ממשלת בריטניה על גירוש הדיפלומט הישראלי ואמר: "אין ספק שההחלטה נגועה בשיקולי בחירות של ממשלת הלייבור. עם זאת, על ממשלת ישראל לעשות חושבים כיצד הצליחה, באמצעות מדיניות סרבנות השלום שלה, להפוך את ישראל למדינה כמעט מצורעת, עד כדי כך שמפלגת השלטון בבריטניה מחזרת אחרי בוחרים באמצעות השפלתנו וגירוש דיפלומט ישראלי".

ח"כ נחמן שי (קדימה) המשמש כיו"ר אגודת הידידות הפרלמנטרית ישראל בריטניה הגיב היום על צעדיה של ממשלת בריטניה ואמר: "בריטניה נוהגת, שוב, בצביעות כלפי ישראל. בשנים האחרונות בריטניה מובילה קמפיין שיטתי נגד ישראל, כך בהעמדה לדין של בכירים ישראליים, כך בחרם אקדמי, חרם על מוצרים מישראל ועוד ועוד. מאכזב לגלות כי בריטניה אינה מחמיצה הזדמנות להלום בישראל ולפגוע בה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully