וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבריאל רצה להיות יותר קרבי מאחיו"

קובי מנדל

23.3.2010 / 2:54

החייל שנהרג אמש סמוך למחסום כיסופים הוא סמל ראשון גבריאל צ'פיץ'. בני משפחתו של צ'פיץ' מספרים כי שמעו על נסיבות נפילתו בטלוויזיה. הלוויתו צפויה להתקיים בשעה 16:00

הותר לפרסום שמו של חייל השריון שנהרג אמש (שלישי) מירי כוחותינו סמוך למעבר כיסופים ליד רצועת עזה. החייל הוא סמ"ר גבריאל צ'פיץ', בן 21 מזכרון יעקב. בני משפחתו של צ'פיץ' מספרים כי לאחר שקיבלו את ההודעה על מותו שמעו על נסיבות נפילתו בטלוויזיה. אחיו, עדיאל, בן 24, זעק כי יש לבצע בגופתו נתיחה.

בני משפחתו ההמומים צפו בחדשות ובקשו ללמוד פרטים נוספים על נסיבות מותו. ראש מועצת זכרון יעקב, אלי אבוטבול אמר כי "בני המשפחה נכנסו לתחושת אבדון ואינם יודעים כיצד לעכל את הידיעה הקשה". הלוויתו של צ'יפיץ' צפויה להערך היום בשעה 16:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין הצבאי של זכרון יעקב.

גבריאל הותיר אחריו משפחה המומה. אביו ברנקו, פנסיונר חברת צים אמו בת-עמי, אח בוגר עדיאל ואחות אנבל, חיילת בחיל האוויר, אשר קיבלה את ההודעה בהיותה בבסיס.

חבריו של גבריאל סיפרו כי נותרה לו עוד חצי שנה לשירותו. "הוא חגג 21 בראשון לינואר", סיפר אחד מחבריו לוואלה! חדשות והוסיף כי דיבר עימו אמש, אז דיברו השניים על בילוי בטבריה, כפי שנהגו לעשות. "הוא לא ידע פחד מהו. הוא שירת כתותחן ומאוד אהב את השירות הצבאי. שאיפתו הייתה אפילו להיות יותר קרבי מהאחיו. גבריאל 'גברי' מעולם לא סיפר על שירותו ואי אפשר היה להוציא ממנו כלום", אמר לאחר הידיעה על מותו.

מחקירה ראשונית של התקרית בה מת צ'פיץ' עולה כי בעקבות דיווח של תצפיתנים על ניסיון חדירה של הפלסטינים, הגיע למקום כוח שריון, במקביל, הוזעק למקום כוח גולני שזיהה בטעות את חיילי השריון כמסתננים ופתח באש לעברם. המסתננים נתפסו והועברו לחקירת כוחות הביטחון.

במהלך האירוע התבקשו תושבי היישובים באזור להיכנס למרחבים המוגנים. בתוך כך, דיווחו מקורות פלסטינים כי מסוקי צה"ל חגים מעל צפון רצועת עזה. בנוסף, דווח על הדי פיצוצים שנשמעים ברצועה.

עדכון ראשון: 23:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully