וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו יאמר לאיפא"ק: "י-ם אינה התנחלות"

22.3.2010 / 21:52

ראש הממשלה ינאם הלילה בכינוס השדולה הפרו-ישראלית בוושינגטון. בין השאר הוא צפוי לצאת נגד הדרישה להפסקת הבנייה בירושלים ולהדגיש את סכנת הגרעין האירני

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ינאם ב-03:30 לפנות בוקר (שלישי) בפני 7,500 באי ועידת איפא"ק, השדולה הפרו-ישראלית בארצות הברית. עד כה כ-240 חברי קונגרס ו-60 סנאטורים אישרו את הגעתם לנאום. במרכז נאומו של נתניהו צפויים לעמוד הנושאים הבאים: אירן, ירושלים, הביטחון, התהליך המדיני ויחסי ישראל ארה"ב.

בין היתר צפוי ראש הממשלה לומר בנאומו כי "התחמשותה של אירן בנשק גרעיני עלולה להביא לקץ עידן השלום הגרעיני שהעולם נהנה ממנו ב-65 השנים האחרונות". בנושא ירושלים יאמר נתניהו: "ירושלים אינה התנחלות".

מוקדם יותר היום נשאה מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון נאום בפני הוועידה, הנערכת בוושינגטון, ואמרה כי ישראל עומדת בפני החלטות קשות אך נחוצות בדרך לשלום במזרח התיכון, מכיוון שהמצב הנוכחי עם הפלסטינים אינו יכול להימשך. לדברי קלינטון, "יש דרך אחרת. דרך שמובילה לקראת ביטחון ושגשוג לכל עמי האזור. זה ידרוש מכל הצדדים – כולל ישראל – לקבל החלטות קשות אך נחוצות". היא הוסיפה, כי הבנייה במזרח ירושלים והגדה המערבית חותרת תחת האמון ההדדי ומסכנת את שיחות הקרבה. "היא חותרת תחת היכולת המיוחדת של ארצות הברית לשחק תפקיד חיוני בתהליך השלום", הצהירה קלינטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully