וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: "האו"ם הכיר בהתנגדות העממית"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

22.3.2010 / 14:09

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן תקף את ישראל בחריפות בעקבות הריגתם של ארבעה פלסטינים בימים האחרונים. בתום פגישה עם השליח האמריקאי מיטשל אמר אבו מאזן כי האו"ם הצהיר כי הוא מכיר בהתנגדות העממית של הפלסטינים

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן והשליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל נפגשו היום (שני) בעמאן שבירדן. בתום הפגישה קרא מיטשל לצדדים לגלות "ריסון" לאור העימותים האחרונים. "בשם ארצות הברית והנשיא אובמה אני קורא לכל הצדדים לנהוג באיפוק. אנו זקוקים לתקופת רגיעה שבמהלכה נוכל להתקדם במאמצים", אמר. אבו מאזן תקף את ישראל על רקע הריגתם של ארבעה פלסטינים בימים האחרונים בגדה ואמר כי "האו"ם הכיר בהתנגדות העממית".

אבו מאזן אמר עוד כי פגישתו עם מיטשל הייתה "טובה ומעמיקה" וכי הוא מצפה שישראל תמלא אחר דרישות הקוורטט, ביניהן הפסקה מוחלטת של הבנייה בהתנחלויות: "הקוורטט פרסם הודעה חשובה ואנחנו דורשים את יישומה. על ראש הממשלה בנימין נתניהו למלא אחר מה שנכתב בהודעה". הוא גינה עוד את המשך "הפרובוקציות" הישראליות: "למרות שאנחנו נוקטים באיפוק, ממשלת ישראל ממשיכה לעורר פרובוקציות".

בשבוע שעבר אמר יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן כי על ישראל "למלא אחר התחייבויותיה ולהפסיק את הבנייה בהתנחלויות בגד המערבית ובמזרח ירושלים", שכן רק כך יהיה ניתן לחדש את המשא ומתן עימה. במסיבת עיתונאים שקיים ברמאללה עם נשיא ברזיל לולה דה-סילבה אמר אבו מאזן עוד כי הפלסטינים מילאו את ההתחייבויות שלהם וציין כי "אין לנו תנאים מוקדמים למשא ומתן עם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully