וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר לבדואי שהיה מעורב בהצתת מטוסו של בדש

רמי שני

22.3.2010 / 13:47

33 חודשי מאסר נגזרו על איוב אלסנע, שהיה מעורב בהצתה בשנה שעברה את מטוסו של ראש מועצת עומר פיני בדש. כמו כן, הוטל עליו לשלם לבדש פיצויים בסך 50,000 שקלים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גזר היום (שני) עונש של 33 חודשי מאסר בפועל, על איוב אלסנע, שהורשע במעורבות בהצתת מטוסו של ראש מועצת עומר, פיני בדש וכן הצתת שתי משאיות בחודש פברואר 2009. כמו כן, הוטל עליו תשלום פיצויים בהיקף של 50 אלף שקלים לבעל המטוס. זאת במסגרת הסדר טיעון, שנעשה עם אלסנע ועם שותפו לעבירות. השופט יעקב שפסר, גזר עליו גם 17 חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

ההצתות התרחשו במהלך גל של פגיעה ברכוש של תושבים יהודיים בנגב, מצדם של גורמים עבריינים מהמגזר הבדואי. הגל התפרץ בעקבות מהלכים להריסת מבנים בלתי חוקיים של התושבים הבדואים במקומות שונים. במהלך גל זה, פגעו בדואים שבתיהם נהרסו גם באתר התיירות בעבדת והסבו לו נזקים גדולים.

ראש מועצת עומר פיני בדש, טען לאחר הצתת מטוסו כי אנשי השבט הבדואי טרבין עומדים מאחורי המעשה. בדש אמר לוואלה! חדשות כי "אלה שבאו לשרוף את המטוס, איימו על השומר כדי לדעת איזה מטוס שייך לו. בזמן האחרון מנהלים אנשי השבט מלחמה משמעותית מאוד, שמטרתה למנוע הקמת שכונה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully