וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצע מעשה סדום בילד וישלם 1.4 מיליון שקל

קובי מנדל

22.3.2010 / 13:20

גבר בשנות ה-50 לחייו הורשע בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בילד בן 11. ביהמ"ש חייב את הגבר לשלם לנער 1.4 מיליון שקל במסגרת תביעה אזרחית שהגיש הנער

בית המשפט המחוזי בחיפה הטיל על גבר, שהורשע בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בילד בן 11, פיצויים בסך של 1,390,596 שקל, בגין נזקי הגוף והנפש שנגרמו לו. הגבר בשנות החמישים לחייו הורשע בעבר על-פי הודאתו במספר רב של מעשי סדום ומעשים מגונה ונגזר עליו עונש מאסר של שמונה שנים, מתוכן חמש שנות מאסר בפועל והיתר על תנאי, כמו כן חוייב לפצות את בפיצוי התובע בסך של 60,000 שקל.

בעקבות הרשעתו במסגרת המשפט הפלילי, הגישה משפחתו של הנער גם תביעה אזרחית לפיצוי נזקים בגין המעשים שבוצעו בו. הנתבע טען כי יש לדחות את התביעה נגדו וכי אין לחייבו בפיצוי הקטין וכי גם אם יש להטיל עליו אחריות, הרי שאשמתו התורמת של הקטין מגיעה לכדי 100%, היות והיחסים היו בהסכמתו.

השופטת ברכה בר זיו הבהירה כי עובדות כתב האישום והממצאים בפסק הדין הפלילי מעידים על מעשים "מעוררי חלחלה" שביצע הנאשם, וכי טענת הנתבע, לפיה המעשים בוצעו בהסכמת הקטין "מוטב היה לולא נשמעה". עוד הוסיפה כי מדובר במעשים נפשעים וחמורים בנסיבות בהן אין לייחס לתובע כל אשם תורם שהוא, ומוטב היה כי הנתבע לא היה שב וחוזר על טענתו זו. לעניין הערכת הנזקים שנגרמו לתובע הוגשה מטעמו חוות דעתו של הפסיכיאטר ד"ר הירשמן, אשר קבע כי הקטין סובל מהפרעה פוסט טראומטית, שעה שנכותו הנפשית התפקודית מגיעה ל- 30%, וקביעותיו בחוות דעתו לא נסתרו.

הפרשה ארעה לפני כשש שנים כשהילד היה בן 11 בעת שהוריו היו בהליכי גירושין. אותה עת גם הנתבע שהיה אז בן 47 היה שרוי בהליכי גירושין. שתי המשפחות נפגשו ונוצר קשר בין הקטין לנתבע. בחודש יולי 2004, כשהילד שהה בביתו של הגבר, הוא ביצע בו מעשי סדום ומעשים מגונים, שחזרו על עצמם בהזדמנויות רבות ובתדירות גבוהה של כפעם בשבוע או פעם בשבועיים החל מיולי 2004 ועד חודש פברואר 2006. בנוסף, מדי פעם הקרין הנתבע בפני הקטין סרטים פורנוגרפיים לפני מעשי המין שביצע בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully