וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על חייו של ח"כ אילן גילאון

22.3.2010 / 10:46

אלמוני צלצל לביתו של ח"כ גילאון ואמר לרעייתו כי על חבר הכנסת "להיזהר", ולהפסיק במאבקו נגד גירוש העובדים הזרים. גילאון בתגובה: "האיומים לא מפחידים אותי. אמשיך במאבקי"

אלמוני צלצל אמש (ראשון) לביתו של ח"כ אילן גילאון (מרצ) ואיים על חייו, זאת על רקע התנגדותו לגירוש העובדים הזרים וילדיהם. תלונה הוגשה למשטרה ולקצין הכנסת אשר פתחו בחקירה.

אמש התקשר אלמוני לביתו של ח"כ גילאון וביקש לשוחח עימו. רעייתו של גילאון ענתה לשיחה, והשיבה כי בעלה אינו בבית. אז החל האלמוני במסכת איומים, והדגיש כי כדאי לח"כ גילאון להפסיק לתמוך במאבק נגד גירוש העובדים הזרים וילדיהם. האלמוני הדגיש כי טוב יהיה לו לח"כ אם "יזהר".

ח"כ גילאון אמר בתגובה לאיומים כי הוא לא יפסיק במאבקו נגד גירוש העובדים הזרים. לדבריו, "אני לא אפסיק להירתם למאבק ולהיות חלק ממנו. האיומים לא מרתיעים או מפחידים אותי. אני אמשיך להיאבק במה שאני מאמין ואני בטוח כי מאבקי יניב פירות".

ח"כ גילאון תמך במאבק נגד גירוש העובדים הזרים עוד בראשיתו. ביום שבת האחרון הוא השתתף ונשא דברים בהפגנה למען ילדי העובדים הזרים שנערכה בגן לוינסקי בת"א.

לפני כחודש נשלחה מעטפה עם אקדח צעצוע ללשכתו בכנסת של השר בני בגין. השר בגין לא התרגש יותר מדי מהאיומים המרומזים ואמר לוואלה! חדשות כי "גם אני וגם אנשי משרדי לא ראינו מעטפה כזו. זה נכון שהודיעו שאולי יש דבר כזה". השר בגין התייחס בבדיחות הדעת לפרשה ואמר: "כששמעתי על כך אמרתי - אכן פורים קרוב. לא התלוננתי ואינני מביע מורת רוח על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully