וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזיון

דן מרגלית

22.3.2010 / 7:34

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושריו שכחו, כנראה, כי האבות המייסדים של הציונות, בנימין זאב הרצל וזאב ז'בוטינסקי, נקברו בגולה עד שהועברו מווינה ומארה"ב להר המנוחות בירושלים. כמותם גם רבים מראשי הציונות השמאלית, ואיש לא טען כי אסור להעביר גופת אדם מקבר אל קבר.

אם יאמרו היעקב ליצמנים למיניהם כי עצמותיהם לקבר ישראל וזה מותר, כי אז יש לשלוח אותם אל ספר הספרים. עצמות מלכי יהודה הוצאו מקברם והועברו למקום אחר. מעפר הארץ אל עפר הארץ.

מה קורה לנו? וכמה זה עולה לנו? מחיר העתקת חדר המיון של בית החולים ברזילי בגלל עצמותיהם של שישה פגאנים אלמוניים, אשר זכו להגנת הצד האפל של הרבנות החרדית, מגיע כדי רבע מתקציב סל התרופות. זה מזוויע. אין כסף לתרופות ויש כסף למהלך שלא רק יעלה יותר מ?100 מיליון שקלים, אלא יפגע בבריאותם של תושבי האזור, הנתון למתקפת רקטות מרצועת עזה. מפני שחדר מיון המרוחק ממכונות הצילום למיניהן הוא מתכון לסיכון יתר של חולים שמצבם קשה והם נזקקים לטיפול דחוף. אי אפשר להימלט מאמת זו, וראוי להוסיף לה כי "פיקוח נפש דוחה שבת". שבת - כן, ועצמות עובדי אלילים - לא?

במילה אחת - ביזיון.

הכבוד והיקר למנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר איתן חי?עם, שהתפטר. הוא דווקא חיבב את ליצמן ועבד עימו ביעילות רבה תוך שיתוף פעולה, אך סירב לקבל את האחריות להחלטת הממשלה, ולא פנה לפתרון הקל של מסמוסה. אך מה אירע ל?11 השרים שהרימו יד בעד החלטה כה מבישה? החלטה שלא רק תפגע בבריאותם של תושבי הדרום, אלא תעודד סחטנות חרדית קיצונית ותבהיר לכל ישראלי כי הדתיים הלאומיים והמתונים והאחראים נסוגים מפני חשכת הבערות של הליצמנים, שתמצית נשקם היא האיום בהתפטרות.

הגיע הזמן להעמידם למבחן. הגיע הזמן לצפצף עליהם. נראה אותם מתרחקים מהמכרז לבית החולים באשדוד ומראשות ועדת הכספים של הכנסת, ומשאר טובות ההנאה.

כדאי להעמיד אותם במקומם. הם ייסוגו, ובא לציון גואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully