וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל עופר חנך בית מלון בטקסס

מאת שלומית צור

22.3.2010 / 11:00

בנו של הטייקון סמי עופר השקיע באתר נופש בסאן אנטוניו בשיתוף רשת המלונות מריוט. היקף ההשקעה: 500 מיליון דולר. עופר: "אקים פרויקטים נוספים בתחום"

רשת מלונות מריוט וחברת ההשקעות הבינלאומית מילר גלובל נכסים, שבה שותף אייל עופר, בנו הבכור של איש העסקים סמי עופר ואחיו של איש העסקים עידן עופר, חנכו אתמול את אתר הנופש של הרשת בסאן אנטוניו, טקסס, בהשקעה של 500 מיליון דולר.

באתר התיירות החדש, המשלב נופש ועסקים, 1,002 דירות נופש, שני מגרשי גולף, חדרי ועידות ותערוכות בשטח של 140 אלף מ"ר, פארק מים, שבע מסעדות וטרקלין עסקים מפואר. בנוסף כולל האתר ספא יוקרתי.

"המשבר בנדל"ן עדיין לא הגיע לתחתית, שכן הבנקים עדיין לא ביצעו את כל המחיקות בשווי הנכסים שהם מחזיקים", אמר אתמול עופר ל-themarker. "כל עוד התהליך הזה לא יסתיים, לא יהיה מימון חדש לנכסים חדשים ולא נראה את הבנקים מוציאים לשוק את הנכסים, לא יהיו עסקות גדולות. בארה"ב יש כיום הרבה שחקנים נזילים גדולים כמונו, שעדיין יושבים על הגדר ומחכים להזדמנויות". עופר ציין כי הוא מתכנן להקים פרויקטים נוספים בתחום המלונאות.

עופר, 60, נשוי ואב לארבעה, מכהן כיו"ר חברת מילר גלובל נכסים, חברה להשקעת נדל"ן בארה"ב, מאז הקמתה. בבעלות החברה בנייני משרדים ומלונות בארה"ב ובאירופה. הוא מתגורר בישראל, בארה"ב ובלונדון, שם חיה משפחתו, ואחראי על נכסיה של משפחת עופר בחו"ל, בהם עסקי הספנות, בתי המלון ומיזמים נוספים.

ב-2004 דורג עופר במקום 96 ברשימת 300 האנשים העשירים בבריטניה של השבועון הבריטי "מייל און סאנדיי", עם הון המוערך ב-300 מיליון ליש"ט. ביוני 2007 הודיעה החברה שתקים יחד עם רשת מלונות מריוט ומותג הילדים ניקולודיאון שורה של אתרי נופש במקומות שונים בארה"ב ובאירופה, בהשקעה ראשונית של 800 מיליון דולר.

רשת אתרי הנופש, שתנוהל על ידי מריוט, תכלול חמישה מלונות, חדרי ועידות ואטרקציות לילדים. בנובמבר 2007 רכשה מילר גלובל נכסים בניין בשדרות פארק 120 בניו יורק הכולל 643 אלף מ"ר מחברת פיליפ מוריס, יצרנית הסיגריות מרלבורו, תמורת 525 מיליון דולר.

*השתתף בהכנת הידיעה מיכאל רוכוורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully