וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים יותר: עלייה של 6.2% בפדיון ברשתות

טל לוי

21.3.2010 / 16:17

עוד לפני שגעת הקניות של פסח: נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו היום מצביעים על עלייה משמעותית בהכנסות הרשתות בין החודשים דצמבר ופברואר

הציבור הישראלי ממשיך לרכוש: על פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים דצמבר 2009-פברואר 2010 נרשמה עלייה של 6.2% במחירים קבועים בחישוב שנתי, בסך כל הפדיון של רשתות השיווק, זאת, בהמשך לעלייה של 4.4% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2009. כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

בפדיון של רשתות המזון נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה במחירים קבועים של 6.6% בחישוב שנתי בשלושת החודשים דצמבר 2009-פברואר 2010, זאת, בהמשך לעלייה של 3.8% בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2009.

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.

פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים. נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים כאינדיקאטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקאטור נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully