וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבקים בבועה: מכרז לבניית 2,800 דירות

אריק מירובסקי

21.3.2010 / 16:11

המינהל ומשרד השיכון יוצאים במכרז קרקעות המיועדות לבניית 2,800 דירות חדשות. בראשון לציון ישווקו קרקעות ל-540 דירות, בראש העין ל-87 דירות וביהוד ל-780 דירות

מינהל מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון הודיעו על מכרזים פומביים של קרקעות לבניית 2,789 יחידות דיור ב-21 ערים וישובים ברחבי הארץ, רבות מהן ישווקו באזורי ביקוש.

כך, ישווקו קרקעות ל-540 דירות בראשון לציון, ל-87 דירות בראש העין, ל-780 דירות ביהוד, בבית שמש ישווקו קרקעות ל-78 דירות ועוד.

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס אמר, כי "המחסור בהיצע הוא על פני כעשר שנים, כאשר בחודשים האחרונים יש ניסיון להגדיל את ההיצע באופן מאסיבי".

השר אטיאס: "בששת החודשים האחרונים יצאו לשיווק ברחבי הארץ בסה"כ 18,606 יחידות דיור. זאת, פרי עבודה מאומצת של עובדי מינהל מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון. נדרשת עוד עבודה מאומצת לשחרר חסמים לתוכניות מאושרות בכדי שיתאפשר לשווק אותן. ככל שנגדיל את ההיצע, כך זה יאזן את הביקושים וישפיע על ירידת מחירים בהמשך. יש זוכים לכמעט כל המכרזים בחצי השנה האחרונה, מה שמוכיח שאנו בדרך הנכונה, שהיא לא קלה ולא קצרה. אולם, הנחישות להמשיך בהגדלת ההיצע למרות הקשיים, תוביל להורדת מחירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully