וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעירה בדתה שנאנסה במועדון בת"א

איילה חננאל

21.3.2010 / 17:26

הצעירה, שהתלוננה כי נאנסה אמש בתא השירותים במועדון על ידי צעיר עמו בילתה, הודתה בחקירתה כי הגישה תלונה כוזבת. החשוד שוחרר ממעצר, ונגד הצעירה נפתח תיק פלילי

צעירה אשר התלוננה כי נאנסה על ידי צעיר שהתלווה אליה למועדון בתל אביב, חשודה כי הגישה תלונה כוזבת. לדברי המשטרה, היא הודתה בכך אחר הצהרים (ראשון) בחקירתה.

התלונה נגד הצעיר, תושב בת ים כבן 22, הוגשה הבוקר לתחנת משטרת "לב" תל אביב. בתלונתה מסרה הצעירה כי הצעיר אנס אותה במהלך ליל אמש במועדון ברחוב אלנבי בתל אביב. לטענתה, היא התלוותה אל החשוד לבילוי במועדון, במהלכו הוא גרר אותה לתא השירותים במקום וכפה עליה לקיים עמו יחסי מין.

כתוצאה מכך, שוטרי התחנה עצרו הבוקר את הצעיר ופתחו בחקירה. מהחקירה עלה כי דווקא המתלוננת, צעירה בת 23, מסרה הודעה שקרית. אי לכך שוחרר החשוד ונגד הצעירה נפתח תיק פלילי בחשד מסירת הודעה שקרית.

ביום חמישי אירעה תקרית דומה בתל אביב, כאשר התברר כי צעירה אשר התלוננה כי עובד ספא אנס אותה, הודתה כי הגישה תלונה כוזבת. בתלונתה אמרה כי המעסה אנס אותה במהלך מסיבת הרווקות של חברתה, והביאה למעצרו של המעסה. לאחר מכן הודתה הצעירה כי שיקרה לגבי תלונתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully