וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה: להכריז על גאידמק כפושט רגל

גלעד גרוסמן

21.3.2010 / 15:10

הבעלים של קבוצת הכדורגל הבריטית פורטסמות' מבקש מביהמ"ש המחוזי בת"א להכריז על גאידמק כפושט רגל לאחר שלא שילם לו חוב של 90 מיליון שקל, בהתאם להחלטת בית המשפט

האוליגרך במיל' ממשיך להסתבך: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה היום (ראשון) בקשה להכריז על ארקדי גאידמק כפושט רגל.

הבקשה הוגשה באמצעות עו"ד אלכס הרטמן ממשרד ש. הורוביץ בשמו של איש העסקים מהונג קונג בלראם צ'נראיי, הבעלים של קבוצת הכדורגל הבריטית פורטסמות'. במסמך שהוגש לבית המשפט טוען צ'נראיי כי גאידמק לא שילם לו חוב של כ-90 מיליון שקלים כפי שחייב אותו בית המשפט המחוזי לפני כחצי שנה ועל כן יש להכריז עליו כפושט רגל. בנו של ארקדי גאידמק, סשה גאידמק, היה בעבר הבעלים של קבוצת הכדורגל.

"פעם אחר פעם התעלם המשיב מצוויהם של בתי המשפט. פעם אחר פעם אחר פעם לא שילם המשיב את הסכומים שנפסקו לחובתו", נכתב בבקשה.

הבקשה מצטרפת לשורת תביעות נוספות כנגד גאידמק והחברות בבעלותו בישראל: כך למשל פורסם לאחרונה כי העיתונאים גיא מרוז ואורלי וילנאי-פדרבוש הגישו תביעה בסך 236 אלף שקלים בעבור שלושה חודשי עבודה עבור חברת כ.א.ן של גאידמק אשר הפעילה את תחנת הרדיו 99fm מאז חודש ספטמבר 2008. גאידמק מכר את מניותיו בתחנה כאשר החליט להתמודד בבחירות לרשויות המקומיות ולא פרע את חובותיו לעיתונאים ולעובדים בתחנה מאז. כיום מצוייה החברה בהליכי פירוק.

לפני פחות מחודש הורה בית המשפט המחוזי בתל אביב לגאידמק השוהה כעת ברוסיה להפקיד שלושה מיליון דולרים נוספים כערבות כדי להבטיח את התייצבותו למשפטו שייפתח בקרוב. גאידמק נאשם בהלבנת הון וקבלת דבר במרמה בהיקף של 50 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully