וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסר עולם לגבר שרצח את המאהב של אשתו

רמי שני

21.3.2010 / 16:48

ולרי אדמוב דקר למוות את חברו, לאחר שחשד שזה מנהל רומן עם אשתו. בתחילה נעצרה האישה בחשד לרצח, אולם במהלך החקירה התברר כי בעלה הוא זה שביצע את המעשה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) מאסר עולם על ולרי אדמוב, שהורשע ברצח של גנדי איסקוב לאחר שחשד בו שהוא מנהל רומן עם אשתו. בחודש בנובמבר 2007, לאחר שחשד אדמוב כי חברו מנהל רומן עם אשתו, הגיע אדמוב לביתו של איסקוב ודקר אותו למוות. מספר שנים קודם לכן העלה אדמוב חשד דומה, שהופרך במהלך מפגש בין שתי המשפחות.

כשחשדו שוב התעורר, לחץ אדמוב על אשתו לגלות לו את האמת. הוא האשים אותה כי שכבה עם איסקוב מספר פעמים, התעלל בה נפשית ואף יזם עבורה מעמד של התאבדות, באמצעות קפיצה מחלון דירתם. במקביל, תכנן אדמוב לחסל את איסקוב.

אדמוב הגיע אליו באחד הלילות באמצע חודש נובמבר 2007 וניסה להיכנס לדירתו כמקובל, דרך הדלת. איסקוב סירב לאפשר לו את הדבר, אולם אדמוב לא ויתר. הוא נכנס לדירה דרך חלון אחד השכנים, ובין השניים התפתח מאבק. במהלך הריב נטל אדמוב סכין ודקר את איסקוב לפחות עשר פעמים בגופו וגרם למותו. לאחר מכן שב לביתו, סיפר לאשתו על כך שרצח את איסקוב והשביע אותה שלא לספר על כך לאיש.

המשטרה עצרה בתחילה את האישה ואחיה, בחשד לרצח, אולם במהלך החקירה התברר שקיים חשד שאדמוב הוא זה שביצע את המעשה. הוא נעצר והכחיש תחילה כל מעורבות ברצח. לאחר מכן הוא הודה שהגיע לביתו של איסקוב כדי לבקש ממנו להפסיק להרוס את נישואיו, כפי שהוא עשה לו עצמו. מאוחר יותר, כשהבין שלמשטרה יש ראיות הקושרות אותו לרצח, הוא קשר את עצמו לאירוע.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully