וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש ביקר את האישום ברצח נגד רוזנשטיין

21.3.2010 / 13:06

ביהמ"ש המחוזי בנצרת מתח ביקורת על הפרקליטות בעקבות הגשת כתב אישום בגין רצח נגד העבריין זאב רוזנשטיין, למרות שלא היה מעורב פיזית בביצועו. פרקליטו: "האישום ברצח רק בגלל שמו"

בית המשפט המחוזי בנצרת מתח היום (ראשון) ביקורת על כך שפרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום נגד זאב רוזנשטיין בגין רצח, על אף שלא היה מעורב פיזית בביצועו. לעומת זאת, הנאשם השני בפרשה, גיא וברמן, שהיה יד ימינו, הואשם רק בשידול לרצח.

לטענת פרקליטיו של רוזנשטיין, כתב האישום הציג שתי השתלשלויות שאינן מתיישבות זו עם זו ולפיכך אין מקום להגיש נגדו כתב אישום בגין רצח.

"על פי הראיות בתיק, אם לא היו קוראים לנאשם זאב רוזנשטיין, אני מתקשה להאמין שמישהו היה מגיש כתב אישום על רצח", אמר מוטי כץ, עורך דינו של רוזנשטיין, לוואלה! חדשות. ביהמ"ש הורה לפרקליטות להשיב על השאלה שהעלו פרקליטיו של רוזנשטיין במהלך הדיון הבא בתיק.

האישום נגד רוזנשטיין הגיעו בעקבות התפתחות בחקירת פרשת "כוכב הצפון", במהלכה נתפס משלוח של 108 קילוגרמים קוקאין בפנמה, אשר הוברח לארץ על ידי רשת הברחת סמים חובקת עולם שפעלה במימון ארגוני הפשע. אחד מראשי הרשת, עבריין ידוע ומוכר מצפון הארץ, הפך לעד מדינה וסלל את הדרך לשורת מעצרים של בכירים בעולם התחתון.

במהלך עדותו חשף עד המדינה את מה שבמשטרה חשדו כבר שנים: לטענתו, זאב רוזנשטיין הוא שהזמין את חיסולם של שלושה עבריינים שנורו למוות בחוף השלדג בטבריה בשנת 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully