וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נשך חברו וניסה לבצע בו מעשה סדום

איילה חננאל

21.3.2010 / 10:44

צעיר ביקש מחברו שיספק לו מחסה בביתו בפ"ת. במשטרה חושדים כי הצעיר שהתסייע במארח להעברת מיטה למקום מקלט איים להרוג אותו, נשך אותו בכל חלקי גופו

צעיר בן 28 מפתח תקווה נעצר הבוקר (ראשון) בחשד שתקף לפני שבוע את חברו בנשיכות ואף ניסה לבצע בו מעשה סדום. כתוצאה מהתקיפה, סבל המתלונן מחבלות חמורות. החשוד יובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה.

במשטרת פתח תקווה חושדים כי הצעיר שביצע את התקיפה פנה אל מכרו בבקשה להתארח בביתו בפתח תקווה. במהלך ההיכרות בין השניים, ביקש החשוד ממארחו סיוע: בתחילה הוא השאיר אצל מארחו בגדים וחפצים ובמקרה נוסף ביקש שיסייע לו להעביר מיטה למקום מחסה.

לפי טענת המשטרה, השניים העבירו את המיטה למקום מקלט ולאחר שסיימו את מלאכתם, סגר החשוד את הדלת, כיבה את האורות ואמר למארח שסייע לו: "עכשיו אני יכול לעשות בך מה שאני רוצה, לזיין אותך ואפילו להרוג אותך".

לאחר מכן התנפל החשוד על חברו כשהוא מחזיק אותו בצווארו וניסה לחנוק אותו. הקורבן ניסה להיאבק, אך החשוד לא הרפה ונשך אותו בכל חלקי גופו. כמו כן, ניסה החשוד לבצע במארחו מעשה סדום, אך בשלב מסוים הצליח הצעיר להימלט מהמקום, ופנה לתחנת המשטרה בעיר כדי להגיש תלונה על האירוע.

אתמול, כשבוע לאחר המקרה, התקשר החשוד למתלונן וטען בפניו כי הוא רוצה להיפגש עמו על מנת להתנצל בפניו. בשלב זה הנחו השוטרים את המתלונן לקבוע בביתו פגישה עם החשוד. החשוד הגיע לביתו ונעצר על ידי שוטרי התחנה בחדר המדרגות כשבידו סכין יפנית שלופה. דובר מרחב השרון, מפקח זיוון פרידיין, אמר לוואלה! חדשות כי "מדובר באירוע תקיפה חמור, ובזכות פעילות מהירה של שוטרי התחנה, הצלחנו לעצור את החשוד מביצוע תקיפתו בשנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully