וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה מתנגדת להעברת חדר המיון בברזילי

פנחס וולף ורמי שני

21.3.2010 / 10:38

שרי מפלגת העבודה הודיעו כי הם צפויים להתנגד להעתקת חדר המיון בבית החולים ברזילי באשקלון למקום אחר. ברק: "צריך לבנות קרוב לבית החולים". השרה לבנת הציעה לדחות את הדיון

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

הממשלה צפויה לדון הבוקר (ראשון) במהלך ישיבתה בדרישת מפלגת יהדות התורה להעביר את מיקום בנייתו של חדר המיון החדש בבית החולים ברזילי באשקלון לאתר אחר, עקב מציאת קברים במקום. שר הביטחון אהוד ברק הודיע כי מפלגת העבודה תתנגד להעברת חדר המיון. "זה לא הזמן ליצור סדקים בקואליציה. על רקע הממצאים שככל הנראה מדובר בקברים של רומאים. צריך לבנות קרוב לבית החולים". גם השר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן הביע את התנגדותו להעברת חדר המיון. "יש פה טעות. חבל להתעסק במה שהיה לפני 2000 שנים, החיים חשובים יותר".

שרת התרבות והספורט לימור לבנת הציעה לדחות את הדיון במספר שבועות. "רשות העתיקות חשפה שישה קברים פגאניים וייקח כשבוע לבדוק אם יתר הקברים הם של יהודים, רק אז ניתן יהיה לקבל החלטה בנושא א שאמור לעלות כ-130 מיליון שקלים. הרחקת חדר המיון היא צעד לא נכון ואין צורך לקבל החלטה בחיפזון", אמרה לבנת.

ראש עיריית אשקלון בני וקנין קרא לראש הממשלה והשרים להחליט על בנייה ללא עיכוב של חדר מיון ממוגן בבית החולים. "מר נתניהו, גלה מנהיגות ואל תיכנע לקומץ קיצוניים שמקדשים מתים על חשבון חיים", אמר ועקנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully