וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מוצלחת לסינמה סיטי: 50 אלף מבקרים

שלומית צור

21.3.2010 / 8:54

סוף השבוע הראשון של המתחם החדש בראשון לציון הזכיר באופן מטריד את פתיחת חנות H&M בעזריאלי שבוע קודם לכן. מגרשי החניה התמלאו במהירות וכל הכרטיסים לבתי הקולנוע אזלו. פתיחה מהסרטים

שבוע לאחר היסטריית H&M מסתבר כי הקהל הישראלי נוהר גם למתחמים של חברות כחול לבן: 50 אלף איש פקדו את מתחם Gסינמה סיטי בראשון לציון בימים חמישי, שישי ושבת ו-20 אלף כרטיסים לסרטים נמכרו.

רק ביום רביעי נחנך המקום בטקס קביעת מזוזה וגזירת הסרט ובהנהלת המרכז מנסים לעכל את כמות המבקרים שהציפה את המתחם שלושה ימים לאחר מכן ולא הותירה מקום חנייה פנוי אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא נותר מקום חניה פנוי אחד. מתחם הסינמה סיטי החדש בראשל"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד המבקרים שביקר במקום בשבת סיפר: "הגעתי למקום בשעה 11:30 והתורים לחניון היו מאוד ארוכים. שמעתי את אחד המאבטחים אומר שנגמרו מקומות החנייה ולכן מכניסים לחניון רק נכים. לא היתה לי ברירה וחניתי רחוק מאוד מהמקום. בכניסה למתחם היו תורים של אנשים למדרגות הנעות ולסרטים רבים כבר לא נותרו כרטיסים".

יש לציין כי חלק מהחנויות במתחם טרם נפתחו, בהן רשת הצעצועים טויס-אר-אס שמשתרעת 1,800 מ"ר, רשת מוצרי החשמל ביג בוקס ומתחם משחקיה לילדים שייפתחו במהלך החודש. חנות שזכתה לכמות מבקרים גדולה במיוחד היא חנות הנעליים אליטל שפתחה סניף שני במתחם לאחר הצלחת החנות הראשונה במושב בני ציון.

17 מתוך 26 אולמות הקולנוע היו פתוחים בסוף השבוע ו-20 אלף כרטיסים נמכרו. תשעת בתי הקולנוע הנוספים ייפתחו עד יום חמישי הקרוב. היום יהיה המתחם והחניון סגורים כל היום בשל אירוע פתיחה לקהל מצומצם. בהנהלת גזית גלוב ישראל מבקשים מהציבור שלא להגיע למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully