וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים: מתנחלים הציתו כלי רכב בירושלים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.3.2010 / 10:25

על פי מקורות פלסטינים, מתנחלים הציתו כלי רכב בשכונות ראס אל-עמוד וואדי ג'וז במזרח ירושלים. לטענתם, ההצתה באה כנקמה על מחאתם נגד חנוכת בית כנסת החורבה

תג מחיר בירושלים? מקורות פלסטינים דיווחו הבוקר (שבת) כי מתנחלים ישראלים הציתו מכוניות של פלסטינים בשכונות ראס אל-עמוד וואדי ג'וז במזרח ירושלים. על פי סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", הוצתו מכוניות פלסטיניות גם ברחובות סלאח א-דין וסולטאן סלימאן בעיר. פלסטינים בעיר דיווחו כי אנשי ימין פרסמו השבוע כרוזים בהם איימו לנקום בתושבי מזרח ירושלים אם ימשיכו במחאתם נגד חנוכת בית כנסת החורבה בירושלים.

עוד דיווחו המקורות, כי חיילי צה"ל סגרו את המחסום הנמצא בכניסה למחנה הפליטים שועפט שבצפון ירושלים למעבר של כלי רכב והם מאפשרים מעבר של הולכי רגל בלבד. זאת לאחר שאתמול נפצעו 15 צעירים פלסטינים בעימותים קשים בין חיילי צה"ל שפעלו במקום לבין מאות מתושבי מחנה הפליטים. במהלך פעילות צה"ל בכפר נעצרו צעירים רבים. במהלך הפעילות פרצו עימותים, במהלכם עשו החיילים שימוש בגז מדמיע.

בתחילת השבוע הועלו באש חמישה כלי רכב סמוך לכפר עינאבוס דרומית לחווארה. למקום הגיעו כוחות משטרה וכן כוחות כיבוי אש. לטענת הפלסטינים, מדובר בהצתה שנעשתה על ידי מתנחלים המתגוררים באזור. עוד נטען, כי הוצתה משאית פלסטינית בסמוך למחסום חווארה. הפלסטינים הגישו תלונה במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully